Pentadbiran Pejabat, Sijil Teknologi
Hill College
Maklumat Utama
Pilih lokasi
Lokasi kampus
Cleburne, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Sep 2023
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Setiausaha semalam telah digantikan oleh pembantu tadbir hari ini - individu yang berkembang pesat dalam tetapan pejabat yang pantas dan mahir dalam komunikasi, sistem pejabat, dan aplikasi komputer seperti pemprosesan kata dan hamparan.
Pembantu tadbir mengawasi dan menyelaraskan prosedur pejabat dalam semua jenis dan saiz syarikat. Pengurus di hampir setiap industri semakin beralih kepada pembantu pentadbiran mereka untuk kepakaran, sokongan, dan kecekapan pengurusan pejabat.
Di Hill College , anda akan belajar bagaimana menanggapi tuntutan persekitaran kerja berkomputer yang dinamik. Anda akan mengembangkan pengetahuan perisian bersepadu, kemahiran komunikasi lisan dan bertulis, dan proses sistem pejabat untuk mempersiapkan anda untuk kerjaya yang semakin meningkat dalam jumlah dan nilai.
Graduan program ini akan dapat:
Menunjukkan kemahiran menulis dan bertutur yang berkesan sesuai dengan persekitaran pejabat yang sesuai.
Gunakan kemahiran interpersonal dan profesional praktikal untuk menyelesaikan tugas individu dan pasukan dan mempromosikan imej organisasi.
Menunjukkan kecekapan dalam matematik perniagaan penting dan perakaunan seperti yang diperlukan dalam pekerjaan pejabat.
Terapkan penjadualan, koordinasi tugas, dan kemahiran organisasi untuk meningkatkan operasi tempat kerja yang berkesan.
Menghasilkan dan menguruskan dokumen menggunakan perisian pejabat standard industri semasa.
Gunakan teknologi, termasuk mesin pejabat, internet, dan perisian untuk mengumpulkan dan mengurus maklumat dan menyelesaikan tugas pejabat dengan cekap.
Lakukan tingkah laku beretika, termasuk kerahsiaan dalam membuat keputusan, menyelesaikan masalah, dan berkomunikasi dengan khalayak yang dilayani.