Sijil Tahap 3 NCFE dalam Prinsip Perkhidmatan Pelanggan
Stonebridge Associated Colleges
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Online United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Minta maklumat
Tempoh
Minta maklumat
laju
Minta maklumat
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Aug 2023
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Sijil NCFE Tahap 3 dalam Prinsip Perkhidmatan Pelanggan (kod kelayakan RQF: 601/7073/6) direka untuk memberi anda pengetahuan yang anda perlukan untuk membolehkan anda bekerja dalam industri yang berfokus pada pelanggan. Perkhidmatan pelanggan yang sangat baik sangat penting untuk kejayaan berterusan mana-mana syarikat dan sangat penting bagi semua kakitangan untuk memahami prinsip-prinsip perkhidmatan pelanggan.
Kemahiran Perkhidmatan Pelanggan sangat berharga dan dicari, hanya bertanya kepada mana-mana pengguna, pengurus atau pemilik perniagaan. Tidak kira sama ada anda bekerja di sektor swasta atau awam, dengan pelanggan menjadi semakin menuntut, kemampuan anda untuk berurusan dengan pelanggan dan menyesuaikan diri dengan perubahan keperluan dan citarasa adalah penentu kejayaan.
Sijil Tahap 3 NCFE dalam Prinsip kelayakan Perkhidmatan Pelanggan memberi tumpuan kepada penggunaan komunikasi yang berkesan berhubung dengan perkhidmatan pelanggan. Ini juga mempertimbangkan prinsip-prinsip yang mendasari perniagaan, pemeliharaan pelanggan penyelesaian aduan dan cara memantau keseluruhan tahap layanan pelanggan yang diberikan. Ia juga melihat bagaimana perkhidmatan pelanggan dapat diberikan di pelbagai sektor serta kesaksamaan di tempat kerja dan bagaimana berkolaborasi dengan berkesan dengan jabatan lain. Akhirnya, sepanjang keseluruhan kursus kandungan difokuskan pada langkah-langkah apa yang boleh diambil untuk meningkatkan perkhidmatan pelanggan.
Mengenai Sekolah
Soalan
Kursus Serupa
Pengurusan Perhubungan Pelanggan
- London, United Kingdom