Sijil dalam Memahami Kecemerlangan dalam Perkhidmatan Pelanggan untuk Perhotelan
Stoke on Trent College
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Online United Kingdom
Bahasa
Minta maklumat
Format kajian
Di kampus
Tempoh
Minta maklumat
laju
Minta maklumat
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Aug 2023
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Unit 01 Prinsip perkhidmatan pelanggan di sektor hospitaliti
Di unit ini, pelajar akan melihat pelbagai jenis pelanggan dan harapan mereka. Mereka juga akan merangkumi cara berkomunikasi secara berkesan, bagaimana menangani aduan dan maklum balas, serta dasar dan prosedur untuk menyokong perkhidmatan pelanggan yang konsisten.
Unit 02 Memahami kerja berpasukan yang berkesan dalam sektor hospitaliti
Unit ini merangkumi kerja berpasukan yang berkesan dan bagaimana ia dapat menyokong perkhidmatan pelanggan dalam perhotelan. Pelajar juga akan melihat perkembangan peribadi mereka sendiri.
Unit 03 Memahami undang-undang dan panduan yang berkaitan dengan sektor perhotelan
Unit ini merangkumi perundangan dan panduan yang berkaitan dengan perkhidmatan pelanggan di sektor perhotelan, termasuk kebersihan makanan, alergi makanan dan intoleransi, kepelbagaian dan kesetaraan, kesihatan dan keselamatan, perlindungan, perlindungan data.
Unit 04 Memahami standard peribadi profesional dalam sektor hospitaliti
Unit ini merangkumi kesan pertama dan pentingnya persembahan peribadi, serta kesan tingkah laku terhadap pelanggan dan kesan mereka terhadap organisasi hospitaliti.
Mengenai Sekolah
Soalan
Kursus Serupa
Pengurusan Perhubungan Pelanggan
- London, United Kingdom