2 Tahun Sepenuh Masa Pendidikan Juruterbang Antarabangsa Di Perintis Akademi Penerbangan

Pilot Flight Academy

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

2 Tahun Sepenuh Masa Pendidikan Juruterbang Antarabangsa Di Perintis Akademi Penerbangan

Pilot Flight Academy

Pemain antarabangsa pendidikan perintis di Pilot Flight Academy adalah pendidikan sepenuh masa 2 tahun dengan kajian selari teori dan terbang.

Seluruh program dijalankan di sekolah moden kami di Torp Lapangan Terbang Sandefjord. Selepas tamat pengajian, anda akan layak untuk pekerjaan sebagai seorang juruterbang dengan syarikat penerbangan. Pengajaran teori dijalankan dalam bilik darjah moden dengan SmartBoards baru. Pesawat ini masih baru dan sangat moden dengan peralatan canggih. Kami mempunyai state-of-the-art simulator penerbangan, satu daripadanya adalah simulator Boeing 737NG. Sekolah ini dibuka untuk pelajar-pelajar kita 24/7, dan pelajar sekolah menggunakan kedua-dua pada hari biasa dan hujung minggu. Kami mempunyai persekitaran pelajar yang meriah dan aktif. Bilik taklimat kami adalah tempat pertemuan untuk pelajar dan pengajar, dan juga "markas" untuk merancang penerbangan domestik dan luar negara dan bagi pengalaman dan pengetahuan bertukar-tukar.

RANCANGAN KURSUS

Pada Pilot Flight Academy, latihan terbahagi kepada dua: Seli minggu teori dan terbang. Minggu-minggu teori terdiri daripada arahan enam jam, dan semasa minggu terbang, pelajar terbang kapal terbang sekolah. Latihan penerbangan untuk pelajar bermula di peringkat awal program ini, dan pelajar-pelajar telah biasanya memperoleh pengetahuan yang cukup untuk dapat terbang solo pun pada akhir semester pertama! Satu program latihan penerbangan antarabangsa di Sekolah Penerbangan Pilot terdiri daripada 915 jam pengajaran bilik darjah yang berkualiti tinggi di ATPL (A) tahap, sijil yang paling maju untuk juruterbang syarikat penerbangan. Di samping pengajaran teori, pelajar akan mempelajari kemajuan visual dan alat terbang pada mulanya, dan kemudian asas kepada surat cara maju terbang di enjin berkembar pesawat sekolah. Pada akhir kursus ini pelajar akan melalui latihan simulator di mana mereka belajar tugas menuntut kerjasama anak-anak kapal semasa dalam keadaan tertekan.

Semester musim bunga bermula sepanjang minggu pertama bulan Januari dan berterusan sepanjang bulan Jun. Semester kejatuhan bermula sepanjang minggu pertama bulan Ogos dan terus app. 20 Disember. Terdapat Paskah bercuti, empat minggu cuti musim panas dan dua minggu cuti Krismas sepanjang tahun sekolah.

PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN

Pada Pilot Flight Academy kami menggesa untuk mengendalikan pendidikan sebagai menutup dengan realiti untuk profesion juruterbang yang mungkin. Program kami merangkumi semua jenis kerja yang juruterbang, untuk menyediakan pelajar-pelajar kita untuk profesion mereka dalam perkara yang sebaik mungkin.

150112 presentasjon kerjaya-kajian

LATIHAN SIMULATOR

Sekolah ini mempunyai simulator moden bahawa pelajar menggunakan sebagai sebahagian daripada latihan mereka. Salah satu simulator adalah Cessna 172, serupa dengan pesawat latihan asas sekolah menggunakan. Pada akhir program latihan ini, pelajar akan terbang simulator Boeing 737NG, yang digunakan untuk multi-anak kapal dan latihan orientasi jet.

KERJAYA

Orang perjalanan lebih daripada biasa, dan terdapat permintaan yang semakin meningkat untuk juruterbang. Menamatkan pengajian di Akademi Penerbangan Pilot anda akan mempunyai semua sijil yang diperlukan untuk memohon sebagai pegawai pertama di syarikat penerbangan.

Permintaan untuk juruterbang dijangka meningkat pada tahun-tahun berikutnya. Kedua-dua perniagaan dan pelancongan swasta melalui udara semakin meningkat. Lalu lintas penerbangan meningkat setiap bulan, dan syarikat-syarikat penerbangan yang besar secara berterusan melancarkan laluan baru. Ini, bersama-sama dengan persaraan jangkaan akibat sakit tua di kalangan juruterbang, akan mewujudkan permintaan yang besar untuk juruterbang baru pada tahun-tahun akan datang, terutamanya di Scandinavia. Prognosis daripada Boeing dan Airbus menyatakan bahawa permintaan dunia yang luas untuk juruterbang baru akan melebihi 500 000 dalam tahun 2033, dan kami sudah mula melihat kekurangan juruterbang di Amerika Syarikat dan Asia. Jadi, kini adalah masa untuk anda untuk memulakan pendidikan perintis bersama anda!

MENJADI PILOT A

Sebagai seorang juruterbang menuntut dan menarik, dan banyak keputusan yang perlu dibuat kedua-dua sebelum dan semasa penerbangan. Juruterbang itu mesti dapat berpelajaran tinggi dan bersedia untuk tugas-tugas yang menanti mereka.

KAMI FLEET

DIAMOND DA42 NG - LN-FTL

Diamond DA42 NG adalah pesawat omboh enjin berkembar moden yang paling di pasaran. Pesawat ini diluluskan untuk penerbangan IFR. Ia mempunyai Garmin 1000, sama seperti 172`s Cessna kita dan menyediakan untuk peralihan baik daripada tunggal kepada latihan multiengine. DA42 NG kami mempunyai autopilot, flightdirector, TKS (cecair) sistem de-aising, sistem lalu lintas amaran (TAS) dan stormscope.

CESSNA 172SP

LN-FTE, FTF, FTG, FTH, FTI, FTJ dan FTK er semua baru Cessna 172SP-kanak dengan glasscockpit, autopilot dan penerbangan pengarah Garmin G1000. Semua pesawat IFR adalah diperakui dan digunakan kedua-duanya untuk pendidikan PPL dan instrumen terbang. Cessna 172 adalah pesawat latihan yang terkenal. Pesawat itu adalah sangat sesuai untuk latihan asas, manakala peralatan yang maju supaya pesawat itu juga digunakan untuk penerbangan instrumen. Garmin 1000 peralatan adalah sama dengan instrumen dalam pesawat moden. Garmin 1000 sistem memaparkan instrumen pesawat pada dua skrin LCD. Radio, peranti navigasi dan GPS bersepadu. Kedudukan GPS dipaparkan dalam peta pada satu skrin LCD.

KEMASUKAN

Syarat kemasukan bagi kajian perintis di Pilot Flight Academy:

PEMOHON MESTI - Berumur di antara 18 dan 33 tahun - Lulus Kelas Peperiksaan Aeromedical 1 - Lulus ujian kemasukan untuk matematik, logik dan Bahasa Inggeris Untuk memohon kajian perintis di Pilot Flight Academy kriteria ini mesti dipenuhi dan ujian kemasukan yang perlu diambil dan diluluskan. Calon-calon antarabangsa juga mesti memegang visa kajian yang sah untuk belajar di Norway, atau dapat memberikannya.

PEMERIKSAAN PERUBATAN

Kami menggesa pemohon kami untuk hubungi Pusat Aeromedical untuk membuat temujanji untuk mengambil Aeromedical Kelas 1 sijil dalam masa permulaan pengajian. Sila ambil perhatian bahawa pemohon, yang tidak diberi Aeromedical Kelas 1 sijil perubatan, akan menerima bayaran balik bagi semua pembayaran yang dibuat kepada pihak sekolah mengenai permohonan ini. Perlu diingatkan bahawa pengeluaran yang Aeromedical Kelas 1 sijil perubatan boleh, di Norway, hanya boleh dilakukan oleh "Luftfartstilsynets Flymedisinske seksjon" di Oslo, tetapi dari mana-mana Pusat Perubatan Aero diluluskan di negara-negara Eropah juga. Sila hubungi sekolah untuk maklumat hubungan selanjutnya Pusat Aeromedical.

Tidak lulus kehendak peperiksaan aeromedical sudah tentu membawa kepada bayaran balik sepenuhnya yuran pendaftaran sebanyak NOK 30 000, -.

PERUMAHAN

Pilot Flight Academy membantu semua pelajar yang datang dalam mencari perumahan. Kami mempunyai penyelesaian bilik asrama yang berbeza di premis lapangan terbang / sekolah sebenar, dan akan mengemukakan semua pelajar yang mendaftar untuk tempahan seterusnya ini atau alternatif perumahan yang lain.

Harga akan berubah mengikut saiz, penyelesaian bilik mandi peribadi dan lain-lain, tetapi bermula dari app. NOK 4700 sebulan, elektrik dan wi fi dimasukkan.

Bilik-bilik asrama menawarkan bilik dilengkapi dengan katil, meja dan almari, tetapi kitchen- dan ruang tamu kawasan turut berkongsi. Beberapa bilik-bilik asrama mempunyai bilik mandi peribadi, sementara yang lain berkongsi.

Semua kemudahan bilik asrama baru dihias dan segar.

This school offers programs in:
  • English
Tempoh & Harga
This course is Lokasi Kampus
Start Date
Tarikh mula
Ogos. 2018
Jan. 2019
Duration
Tempoh
Sepenuh masa
Price
Harga
890,000 NOK
yang mana anda membayar NOK 30 000 kepada kemasukan.
Locations
Norway - Sandefjord, Vestfold
Tarikh mula : Ogos. 2018, Jan. 2019
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Ogos. 2018, Jan. 2019
Norway - Sandefjord, Vestfold
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat