Kursus di SMC - Pengurusan Perkhidmatan Kompak

Umum

Penerangan Program

Dengan perkhidmatan profesional untuk kepuasan pelanggan dan kecekapan operasi.

Mereka yang bertanggungjawab memerlukan kemahiran pengurusan untuk menyedari tugas yang diamanahkan kepada mereka secara profesional dan berjaya. Di samping itu, kepakaran boleh dibina, contohnya pembangunan dan pemasaran portfolio perkhidmatan, pelanggan dalaman dan luaran, pengurusan pendapatan dan kos, pembangunan kecemerlangan perniagaan dan kawalan perkhidmatan. Ini membina pengetahuan pakar.

Oleh itu, jika anda ingin memandu perniagaan perkhidmatan, membina kawasan perniagaan baru, meningkatkan hubungan pelanggan dan memimpin pasukan dengan jayanya, anda memerlukan kemahiran pengurusan khusus yang meliputi kerja secara konseptual dan mengetahui leverage untuk pertumbuhan.

Faedah

Keadaan menang-menang: Ini adalah bagaimana pekerja dan syarikat mendapat manfaat daripada kursus SBM.

Ini adalah bagaimana faedah pekerja:

Kursus latihan satu minggu ini menyokong anda dalam perniagaan khidmat operasi, terutamanya berkaitan dengan kepuasan pelanggan dan keberkesanan kos dalam perniagaan perkhidmatan. Pengetahuan dan pelaksanaan alat pengurusan yang diperlukan untuk amalan khidmat moden secara sistematik dan ringkas disampaikan dan dibuat nyata berdasarkan perkembangan konsep untuk bidang tanggung jawab anda. Dengan cara ini, pelaksanaan dalam kerja praktikal anda sendiri secara intensif disediakan.

Laporan Peserta:

"Seminar Pengurusan Perkhidmatan Seminar memberi saya banyak pandangan dan idea baru untuk kerja saya."

"SMC memotong semua topik dalam perkhidmatan dalam masa yang sangat singkat, yang penting bagi saya untuk memilih ini. Terutamanya menarik ialah perancangan perkhidmatan dan strategi perkhidmatan ... nombor syarikat juga. Apa yang saya harapkan telah dipenuhi. "

"Bagi saya, pendekatan dalam pengurusan, kewangan dan pengendalian adalah menarik, pengurus perkhidmatan hari ini menggabungkan banyak antara satu sama lain. Apa yang saya harapkan telah dipenuhi sepenuhnya. "

Inilah bagaimana keuntungan syarikat:

  • Memperkukuhkan kecekapan pekerja dalam fungsi dan peranan tertentu mereka
  • Peningkatan kecekapan dan keberkesanan dalam proses harian
  • Kelebihan daya saing melalui pekerja perkhidmatan yang disahkan
  • Pengurusan perniagaan kawasan perkhidmatan menggalakkan pertumbuhan dan keuntungan
  • Kaedah dan prosedur untuk mengoptimumkan organisasi perkhidmatan digunakan

Kandungan Kursus

Perkhidmatan adalah perniagaan anda: Dengan kandungan kursus ini anda menguasai dengan lebih baik.

  • Memperkukuhkan keupayaan strategik dan konseptual
  • Pembangunan pihak berkuasa membuat keputusan untuk pengurusan ekonomi
  • Mempromosikan kreativiti dan kesediaan untuk mengambil tanggungjawab untuk penyelesaian baru
  • Pembangunan konsep perkhidmatan untuk kawasan anda sendiri berdasarkan struktur 9P
  • Pengenalan perkhidmatan baru dalam organisasi yang sedia ada
  • Mengawal instrumen untuk pengurusan perkhidmatan yang cekap

Anda mengalami pertukaran pengalaman yang menarik dan intensif dengan para pelatih dan peserta kursus dari syarikat dan industri lain - selalunya, rangkaian berlangsung lama selepas kursus. Sokongan teknikal yang intensif oleh jurulatih menjadikannya juga soalan persoalan anda dapat dirawat. Selepas lulus peperiksaan akhir dan melengkapkan konsep perkhidmatan yang disertakan untuk bidang tanggungjawab anda, anda akan menerima sijil dari ISS ServiceAcademy.

Metodologi

Pelajaran pendahuluan adalah semalam! Kajian kes, kerja projek dan Co adalah hari ini!

  • Konsep pembelajaran yang digabungkan (webinar dan latihan kelas)
  • Ucapan ucaptama dan ceramah berorientasikan dialog
  • Perbincangan pleno dan pengalaman pertukaran aktif
  • Pemindahan harian kandungan latihan masing-masing ke dalam amalan kerja sendiri melalui
    • pemindahan 9 Ps ke dalam amalan anda sendiri
    • pemprosesan Kanvas Model Perniagaan Perkhidmatan
    • perkembangan sistematik konsep perkhidmatan anda sendiri
  • Kerja individu dan kerja kumpulan
  • Kajian kes, permainan bermain peranan
  • Atas permintaan perundingan dan bimbingan individu

Siapakah kursus?

  • Pekerja yang bertanggungjawab untuk perniagaan perkhidmatan operasi di pelbagai pasaran dan wilayah
  • Pekerja yang menguruskan rakan kongsi perkhidmatan luar dan yang ingin bertanggungjawab terhadap kepuasan pelanggan
  • Pekerja yang ingin menjana inovasi baru dalam perkhidmatan
  • Eksekutif dengan pengalaman dari bidang perkhidmatan teknikal
  • Bekas peserta "Perkhidmatan Pengedar Bertauliah"
  • Peserta yang menghadiri SMC sebagai modul pertama kursus pengurusan Pengurus Perkhidmatan Bertauliah

Pembesar suara dan Jurulatih

Pembicara dan jurulatih di ISS International Business School of Service Management adalah pengurus aktif, usahawan dan perunding dengan pengalaman bertahun-tahun pengalaman perkhidmatan.

perkhidmatan kami

Pembayaran balik peribadi, pulangan atas pelaburan - anda boleh mengharapkannya dan banyak lagi!

  • Penyertaan kursus dan rangkaian
  • Dokumen kursus
  • Minuman dan makan tengah hari
  • Peperiksaan bertulis
  • Pengawasan dalam pembangunan konsep perkhidmatan anda sendiri
  • Mengiringi peserta dan mentor / juara dari syarikat itu lebih dari 4 minggu selepas latihan kelas
  • Pengijazahan sijil

Pelaburan IHR

Keterlibatan, peperiksaan, yuran: apa yang anda melabur dalam kursus ini.

Masa anda untuk menyertai lima hari kehadiran serta aktiviti persediaan dan susulan dan kerja peribadi semasa tempoh kursus.

Ini termasuk terutamanya kerja pada konsep perkhidmatan berikutnya untuk syarikat anda sendiri. Perkembangan konsep perkhidmatan yang disertakan juga menjamin pembayaran balik bagi pelaburan syarikat pos dalam pendidikan lanjut.

Kursus
5 hari latihan kelas intensif € 3,680.00 ditambah VAT

Pensijilan
Peperiksaan akhir, konsep perkhidmatan pembangunan penyeliaan € 1,200.00 ditambah VAT

Nota: Kurva pembelajaran sendiri akan dibayar! Sila hubungi kami untuk keadaan yang berasingan semasa menyertai / menempah beberapa kursus.

Pakej Rangkaian Perniagaan

Pakej Rangkaian Perniagaan adalah pilihan dan termasuk sokongan individu peserta sepanjang tempoh keseluruhan kursus. Acara malam dengan peserta kursus dan penginapan di hotel yang sama mempromosikan rangkaian antara peserta dan meningkatkan motivasi mereka. Pakej ini dibangunkan untuk pembelajaran holistik dan telah terbukti menjadi tambahan yang bernilai kepada kursus ini.
Harga adalah tertakluk kepada turun naik disebabkan oleh pemilihan acara dan hotel dan disampaikan secara individu.

Pensijilan

Pada hari terakhir, akan ada peperiksaan bertulis dengan soalan terbuka dan pelbagai pilihan. Dua minggu selepas latihan kelas, perkembangan konsep perkhidmatan praktikal anda bermula. Ini berlangsung selama empat minggu dan secara aktif disokong oleh Sekolah Perniagaan ISS dan akhirnya dinilai. Selepas lulus peperiksaan akhir dan berjaya membangunkan konsep perkhidmatan mereka sendiri, para peserta menerima sijil dari ISS ServiceAcademy.

Dengan sijil kursus "Pengurusan Perkhidmatan Kompak" siswazah membuktikan bahawa mereka telah memperoleh pengetahuan dan kemahiran yang diperlukan untuk mengoptimum dan menguntungkan dengan sumber yang sedia ada dengan keperluan dan rujukan para pelanggan dan pasaran.

Kursus ini telah disahkan sejak tahun 1992, sejak tahun 2009 oleh ISS ServiceAcademy. Kualiti tinggi dan topikaliti kursus sijil dipastikan oleh lembaga penasihat Akademi Perkhidmatan ISS.

Tarikh Akhir Kemaskini November 2019

Latar Belakang Pusat Pengajian

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Baca lebih lanjut

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Baca Ringkas