Read the Official Description

Institut Pemasaran Bimbit (CIM)

Pelajar yang menyertai Program CIM perlu mengambil perhatian terhadap perkara berikut:
Yuran kemasukan: Pelajar baru membayar yuran kemasukan Kshs 10,000 / -
2014 Intake

  • 13 Jan 2014 hingga 23 Mei 2014 ******** Kemasukan permohonan sedang dijalankan
  • 24 Jun 2014 hingga 21 Nov 2014

Program Pengeluaran Blok: Kshs 7,000 / - seunit

SIJIL PENGENALAN DALAM PEMASARAN

Tempoh Tempoh Kursus: 3 bulan hingga 6 bulan
Syarat kemasukan:

  • TAHAP SIJI PROFESIONAL CIM.
  • Kelayakan lain yang diluluskan oleh CIM.

Unit

  • Apakah Pemasaran?
  • Memahami Perhubungan Pelanggan

SIJIL PROFESIONAL DALAM PEMASARAN

Jangka Masa: 1 tahun
Syarat kemasukan:
Empat (4) C dalam KCSE atau dua (2) Pas Tahap, Umur 18 dengan kesetaraan CIM yang diperlukan atau memenuhi sekurang-kurangnya satu kelayakan yang diluluskan oleh CIM berikut:

  • CIM PROFESIONAL DIPLOMA ATAU
  • Pegang mana-mana sarjana muda atau Ijazah Sarjana ATAU
  • Mempunyai Sijil Pengenalan CIM dalam Pemasaran (Tahap 2 atau 3) ATAU
  • Mempunyai NVQ atau SVQ Tahap 3 dalam Pemasaran (bersamaan dengan Tahap 3 NQF) ATAU
  • Mempunyai NVQ atau SVQ Tahap 4 dalam mana-mana subjek lain (UK - bersamaan dengan NQF Tahap 4 dan ke atas) ATAU
  • Pegang Baccalaureate Antarabangsa (bersamaan dengan Tahap NQF 3 dan ke atas) ATAU
  • Pengalaman perniagaan atau pemasaran akan menjadi kelebihan tetapi TIDAK penting.

Unit:

  • Keperluan Pemasaran
  • Menilai Persekitaran Pemasaran
  • Maklumat Pemasaran
  • Pemasaran Stakeholder

DIPLOMA PASARAN PROFESIONAL DALAM PEMASARAN

Jangka Masa: 1 tahun
Keperluan Kemasukan: Diploma CIM Profesional atau Ijazah Pemasaran dari universiti yang diiktiraf

Unit:

Peringkat 1

  • Tema yang sedang berkembang
  • Analisis
  • Mengurus Kepimpinan dan Perancangan
  • Menguruskan Reputasi Korporat

Kemajuan: Pelajar boleh maju ke MBA / MSc (Pemasaran) setelah selesai. Pelajar menjadi pemasar yang disewa dalam profesi pemasaran.

Peringkat 2

  • Pemasaran Utama

Kemajuan: Pelajar boleh maju ke MBA / MSc (Pemasaran) setelah selesai. Pelajar menjadi pemasar yang disewa dalam profesi pemasaran.

NB: CIM mempunyai budi bicara mutlak pengecualian dari tahap lain.

Pembayaran ansuran tersedia
Pendaftaran CIM

PROF CHARTERED

Jangka Masa: 1 tahun
Syarat kemasukan:
Untuk melayakkan diri, pemohon mesti memenuhi sekurang-kurangnya satu kelayakan CIM yang diluluskan berikut:

  • Sijil Profesional CIM dalam Pemasaran ATAU
  • Pegang mana-mana perniagaan / pemasaran Sarjana Muda atau Ijazah Sarjana dari universiti yang diiktiraf ATAU
  • Pengalaman dalam peranan pengurusan pemasaran ATAU
  • Mana-mana perniagaan atau pemasaran Sarjana Muda atau Ijazah Sarjana di mana sekurang-kurangnya satu pertiga daripada kredit datang dari pemasaran (iaitu 120 kredit dalam Sarjana Muda atau 60 kredit dalam Sarjana).

Unit:

  • Proses Perancangan Pemasaran
  • Menyampaikan Nilai Pelanggan melalui Pemasaran
  • Menguruskan Pemasaran
  • Pengurusan Projek dalam Pemasaran
Program taught in:
English

See 2 more programs offered by INtel College »

Last updated June 13, 2018
This course is Campus based
Start Date
Jan. 2020
Duration
3 - 12 
Sambilan
Sepenuh masa
Price
7,000 KES
seunit
By locations
By date
Start Date
Jan. 2020
Application deadline

Jan. 2020

Location
Application deadline
End Date