Kandungan Siswazah Branded

inesdi - Digital Business School

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

Kandungan Siswazah Branded

inesdi - Digital Business School

PgC701


PANGGILAN OPEN IN MADRID DAN ONLINE/>


Menjadi edisi baru kandungan Siswazah Branded/>

Tetapi mengapa Kandungan Berjenama telah menjadi salah satu daripada buzzwords? Mengapa ia masuk akal bahawa pengeluar menghasilkan kandungan DNA mereka dalam logo anda tidak mempunyai banyak keutamaan? Bagaimana proses pengeluaran kandungan yang mana ejen jenama dan bertemu dengannya? Apakah strategi terbaik untuk mencapai objektif melalui kandungan? Bolehkah kita melayan manakala cove mesej kami pada pendengaran? Siswazah Branded kandungan


Apa yang anda akan belajar?/>

  • Apa yang Berjenama kandungan dan perbezaan Penempatan Produk dan penajaan.
  • Cara membuat strategi kandungan yang cekap.
  • Bagaimana untuk mewujudkan satu projek Transmedia dari A ke Z, dengan semua projek siswazah.
  • Bagaimana adalah pengguna baru dan permintaan untuk mendapatkan perhatiannya.
  • Bagaimana untuk mengukur tindakan yang berkaitan dengan kandungan berjenama.
  • Apakah metrik dan alat penting.
  • undang-undang yang perlu dipertimbangkan dalam membangunkan tindakan berjenama aspek kandungan.
  • Kajian kes terbaik dianalisis dengan profesional terbaik.
  • Pengalaman profesional yang terbaik di tangan wakil-wakil utama Sepanyol di syarikat penciptaan kandungan.
  • Siapakah pihak yang terlibat dalam proses mewujudkan kandungan yang Berjenama (pengiklan, agensi, pengeluaran, rantai, dan lain-lain) dan kerja-kerja masing-masing.
  • Menentukan objektif dan petunjuk prestasi utama (KPI).
  • amalan autoconclusivas dalam setiap kelas, di mana latihan profesional pelajar betul terdedah terikat kepada teori yang terdedah sebelum ini.

program


Modul 1: Media baru, pengguna baru, cerita baru dan strategi digital/>

  • Bagaimana untuk memberitahu cerita yang baik pada tahun 2018?
  • Anda perlu memberi tumpuan hanya pada jualan untuk mendapatkan jualan.
  • Subjek sebagai satu cara untuk Comunica Tindakan.
  • Hubungan baru di antara rakyat dan jenama.
  • Kepentingan perancangan strategik dalam pengeluaran kandungan Branded. Bahagian Satu.
  • Kepentingan perancangan strategik dalam pengeluaran kandungan Branded. Bahagian Dua.
  • Transformasi eksponen.
  • Susulan sesi - untuk lulus projek.
  • Tujuan, naratif dan pemasaran tradisional. komunikasi emosi.
  • komunikasi emosi dan pengurusan bakat.
  • Apa yang Complex Penyelesaian Masalah?
  • Sambungan antara Penyelesaian Masalah dan strategi.


Modul 2: Transmedia Bercerita dan Kandungan sedikit Berjenama/>

  • Bercerita dan perjalanan wira.
  • Menangani proses kreatif. Bahagian Satu.
  • Transmedia Bercerita aplikasi yang berbeza. Bahagian Satu.
  • Transmedia Bercerita aplikasi yang berbeza. Bahagian Dua.
  • Menangani proses kreatif. Bahagian Dua.
  • Pengalaman bersekutu: Kes 'Inovasi Audiovisual', model kerjasama Transmedia inspirasi.
  • hiburan baru: kesan teknologi baru muncul dan algoritma.
  • Kes 'kawasan' Movistar.
  • Memerintahkan menjejaki projek siswazah sesi.


Modul 3: Berjenama kandungan dan Transmedia Bercerita sedikit/>

  • Bagaimana untuk menghasilkan rancangan TV Berjenama format Kandungan.
  • Kandungan dan Transmedia berjenama di televisyen serantau. Bahagian Satu.
  • Kandungan dan Transmedia berjenama di televisyen serantau. Bahagian Dua.
  • pengalaman profesional: Atresmedia.
  • pengalaman profesional: TVE.
  • Pembikinan filem tidak lagi untuk yang istimewa. cabaran baru bagi pengeluar.
  • pengalaman perniagaan: kes TwypTubers Twyp yang - ING.
  • Memerintahkan menjejaki projek siswazah sesi.


Modul 4: Pemasaran Digital dan Media Sosial/>

  • Mewujudkan strategi media sosial. Bahagian Satu.
  • Mewujudkan strategi media sosial. Bahagian Dua.
  • Membuat kandungan editorial dan pelan media sosial.
  • pemasaran mudah alih.
  • Membuat rangkaian sosial berbayar (Sosial Paid) kempen dan bagaimana untuk membuat beberapa KPI.
  • Memantau, menggalakkan dan menarik pengguna di rangkaian sosial.
  • Data yang besar dalam industri audiovisual.


Modul 5: Legal, penyediaan padang dan projek siswazah persembahan akhir/>

  • undang-undang utama yang perlu dipertimbangkan pemasaran kandungan dan aspek kandungan berjenama.
  • Bagaimana untuk membuat persembahan yang berjaya di khalayak ramai. Penyediaan padang.
  • Bagaimana untuk menjual projek kepada pelanggan. Memerintahkan menjejaki projek siswazah sesi.


Pembentangan projek bagi Siswazah/>


Kelas Master/>

Program ini juga termasuk sesi dengan 3 ceramah dengan penceramah jemputan, dengan mengambil tempat di seluruh siswazah dan yang akan diadakan pada hari tertentu yang mungkin berbeza daripada dua hari kelas disediakan setiap minggu (Jumaat dan Sabtu). tarikh yang walaupun selalu disampaikan lebih awal kepada pelajar.

Siapa yang patut hadir


Siswazah Branded kandungan/>

  • jabatan pemasaran.
  • pengeluar kandungan.
  • agensi pengiklanan.
  • pengeluaran audiovisual.
  • rangkaian TV.
  • Mula-up yang berkaitan dengan pemasaran.
  • latihan semula profesional dalam pengiklanan, audiovisual persekitaran pengeluaran kandungan.
  • Syarikat-syarikat yang pakar dalam komunikasi dalam talian.
  • jabatan komunikasi.
  • Bekerja sendiri atau bebas yang memerlukan perbezaan dalam katalog perkhidmatan mereka.
  • Consulting model baru.


Sebaik-baiknya, pemohon perlu memenuhi salah satu daripada syarat-syarat berikut:/>

  • Mempunyai gelaran ke-2 Kursus Latihan FP atau sekolah tinggi.
  • Mengiktiraf 1 atau 2 tahun pengalaman kerja dalam perniagaan, organisasi atau institusi.
  • Mempunyai ijazah dalam bidang Pemasaran atau disiplin perniagaan lain.
  • Mengatasi temu bual sendiri kemasukan, yang diadakan secara individu dalam Inesdi, tertakluk kepada penyerahan CV photo dikemaskini.

Executivo202


peluang kerjaya/>


Siswazah Branded kandungan/>

Jadual dan kaedah


kampus Madrid/>

  • Tarikh: 11/2018 - Panggilan baru -
  • Panjang: 120 jam pertemuan
  • Jam: Jumaat 17:00-20:00 pm dan Sabtu 10:00-13:00 h

kampus talian

  • Tarikh: 2018/02/28 - Panggilan baru -
  • Jangka masa: 24 minggu

Bagaimana anda boleh mengakses salah satu program siswazah kita?

  • Lengkapkan borang permintaan maklumat di sebelah kanan.
  • Ejen yang bertanggungjawab mengkaji semula data anda akan menghubungi anda untuk meluaskan anda maklumat dan menjawab apa-apa soalan yang anda ada.
  • Jika anda ingin menempah tempat di padang golf, anda boleh berbuat demikian.
  • Sebaik sahaja anda membuat keputusan, anda perlu menghantar CV anda dengan tambahan baru-baru untuk e-mel yang ejen memberitahu anda gambar.

biasiswa


Dalam Inesdi kita ada program biasiswa yang berbeza untuk membantu pelajar-pelajar kita akses kepada pengajian siswazah. Objektif bantuan ini adalah untuk meningkatkan pekerjaan di masa hadapan dan kelayakan profesional. Jumlah geran ini boleh mencapai sehingga 20% daripada jumlah yuran pengajian, menurut kepada biasiswa./>

Cari meninggalkan butiran anda dan kami akan menghubungi anda atau hubungi 902 501 603.

Di samping itu anda boleh mendapat manfaat daripada perjanjian pembiayaan untuk pelajar-pelajar kita dengan Banco de Sabadell. Untuk maklumat lanjut, hubungi kami.

This school offers programs in:
  • Sepanyol


Tarikh Akhir Kemaskini March 2, 2018
Tempoh & Harga
This course is
Online
Lokasi Kampus
Start Date
Tarikh mula
Nov. 2018
Jan. 2019
Duration
Tempoh
120 - 750 
Sambilan
Sepenuh masa
Locations
Colombia - Bogotá, Bogota
Tarikh mula : Jan. 2019
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Sepanyol - Madrid, Community of Madrid
Tarikh mula : Nov. 2018
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Sepanyol - Spain Online
Tarikh mula : Feb. 2019
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Nov. 2018
Sepanyol - Madrid, Community of Madrid
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Jan. 2019
Colombia - Bogotá, Bogota
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Feb. 2019
Sepanyol - Spain Online
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Video

Inesdi - Acompáñanos en #nuestroviaje