Keperluan Pengurusan Projek
London Business Training & Consulting
Maklumat Utama
Lokasi kampus
London, United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
1 minggu
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
Gambaran keseluruhan
Project Management Essentials ialah pengenalan kepada menjalankan dan mengurus projek dengan berkesan. Kita semua terlibat dalam projek pelbagai jenis dan saiz. Kursus ini memberi anda alat dan teknik yang diperlukan untuk menyampaikan projek tepat pada masanya, mengikut bajet mengikut spesifikasi yang diperlukan setiap masa.
Kursus ini juga akan termasuk lawatan tapak ke organisasi yang berkaitan dengan kursus supaya perwakilan boleh membangunkan pemahaman tentang cara rakan sezaman mereka berfungsi dalam dunia sebenar.
Kursus ini akan dibungkus dengan ringkasan mata pembelajaran utama, diikuti dengan latihan perancangan tindakan dengan tujuan untuk menggunakan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi serta-merta selepas anda kembali bekerja. Sokongan selepas kursus juga tersedia berhubung dengan pelaksanaan pelan tindakan anda, sehingga enam (6) bulan selepas tamat kursus.
Agenda
Kitaran Projek
- Menentukan Projek Anda
- Kit Alat Perancangan Projek
- Kemahiran Pengurus Projek Berkesan
Penjadualan Projek – Anggaran Kos dan Belanjawan
- Skop Projek dan Struktur Pecahan Kerja
- Masa Ramalan
- Kewangan Projek dan Belanjawan
Pengurusan Risiko Projek
- Menilai Risiko pada Projek anda
- Pengurusan pemegang kepentingan
- Menguruskan Perubahan dalam Projek dan Penutupan Projek anda
Lawatan tapak
- Lawatan industri ke organisasi yang berkaitan.
- Pandangan tentang kerja dalaman syarikat.
- Peluang untuk belajar melalui interaksi dengan profesional yang berlatih.
Semakan Kursus
- Ringkasan dan imbasan objektif pembelajaran utama
- Perancangan Tindakan
Penonton sasaran
Kursus ini sesuai untuk:
- Ketua Pegawai Operasi
- Pengarah Operasi dan Pengurus
- Ketua-ketua Jabatan
- Eksekutif Operasi, Pegawai dan kakitangan
- Mereka yang ingin belajar bagaimana untuk membangunkan keupayaan proses operasi mereka untuk meningkatkan prestasi proses.
- Ketua Pasukan
Hasil pembelajaran
Setelah tamat kursus ini, anda akan:
- Ketahui dan gunakan alatan untuk mentakrif dan merancang projek anda dengan tepat dan berkuasa.
- Memahami dan menilai Risiko & Pihak Berkepentingan pada projek.
- Membangunkan perspektif praktikal tentang amalan kerja kontemporari dalam bidang anda.
- Laksanakan Pelan Tindakan di tempat kerja anda menggunakan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi melalui kursus.