Komunikasi Fesyen Dan Pemasaran - Tahun Akademik - Pengambilan Air

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

Komunikasi Fesyen Dan Pemasaran - Tahun Akademik - Pengambilan Air

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Yang Fesyen Komunikasi dan Pemasaran - Spring Intake Menumpukan pada dua faktor utama yang menentukan sama ada jenama yang bersaing dalam sistem fesyen akan berjaya atau tidak. Ia bertujuan untuk melatih para profesional untuk membuat dan mengurus strategi promosi bersepadu, memantau kempen pengiklanan, mengekalkan hubungan dengan media dan tokoh profesional lain yang bekerja di lapangan, dan menyusun acara dan pertunjukan landasan. Kursus ini diadakan dengan kerjasama LUISAVIAROMA, salah satu laman web e-dagang Itali terbaik untuk dunia fesyen mewah.

Florence merupakan tempat tumpuan kebangkitan Itali dan rumah kepada warisan budaya, seni dan seni bina yang luar biasa. Tradisi-tradisi bangga masih sebahagian daripada kain ekonomi dan kreatif dan merupakan komponen asas kurikulum. Inilah sebab mengapa Florence menawarkan, lebih daripada bandar-bandar seni yang lain, warisan inspirasi yang unik untuk warisan seni dan budaya yang berfungsi sebagai latar belakang kepada program Tahun Akademik.

Projek Khas - Dalam edisi terakhir program kerjasama Akademik, syarikat-syarikat seperti LUISAVIAROMA, Fendi, Guess Europe, Emilio Pucci, Emilio Cavallini, Gold, Targetti, Elisabetta Franchi, pakaian dalam Calvin Klein, Versace, The Mall, I Gigli dan banyak Yang lain.

Jadual - Pelajaran dijalankan dari Isnin hingga Jumaat, sepenuh masa.

Sasaran - Program Fesyen Komunikasi dan Pemasaran-Akademik Tahun bertujuan profesional muda yang ingin meningkatkan daya saing mereka atau mengubah arah profesional mereka; Pelajar yang ingin mendapatkan asas Komunikasi dan Pemasaran dalam bidang fesyen untuk pendidikan berterusan atau untuk memasuki dunia kerja; Dan pelajar Fesyen, Komunikasi atau Pemasaran yang ingin meneroka spesifik dunia fesyen dalam bidang pengajian yang mereka pilih.

Struktur dan metodologi - Pada pelajar IED Firenze mempunyai kemungkinan mendaftar dalam mana-mana dua semester berturut-turut untuk mencipta Tahun Akademik.

Fesyen Komunikasi - Spring Semester + Pemasaran Fesyen - Kejatuhan Semester Fesyen Komunikasi - Spring Semester + Fesyen Media Baru - Kejatuhan Semester Fesyen Styling - Spring Semester + Pemasaran Fesyen - Kejatuhan Semester Fesyen Styling - Spring Semester + Fesyen Media Baru - Pemasaran - Tahun Akademik disusun sebagai program transversal dan fokus yang dikembangkan melalui kursus yang bertujuan untuk menyediakan peserta untuk bekerja di dunia fesyen. Ini dicapai dalam kelas dan projek-projek khas di mana peserta akan bekerjasama dengan syarikat-syarikat sebenar dan tokoh profesional, menghadapi isu-isu sebenar dan memperbaiki masalah dan analisis kemahiran masalah mereka. Tahun Akademik juga memberikan asas yang kukuh kepada para peserta yang ingin melanjutkan pelajaran. Program ini akan focuse kepada topik-topik tertentu amat relevan kepada sektor fesyen dari segi imej komunikasi dan perhubungan awam, perdagangan visual, pelan perniagaan, harga dan perancangan strategik melalui media tradisional dan baru.

Kursus-kursus ini bertujuan untuk menyediakan melintang dan pelbagai aspek pendekatan yang perlu untuk berjaya mengemudi dan berkomunikasi dalam sistem Fashion, termasuk kursus khusus mengenai asas-asas Fesyen Komunikasi, Media Baru (Digital Communication- memberi tumpuan kepada fesyen blog) dan Perancangan Acara. Aspek Media Sosial dipertingkatkan dengan kerjasama dengan Luisaviaroma dan penyelesaian yang avant-garde yang Florentine tukang meminta untuk kekal berdaya saing dalam pasaran di seluruh dunia.

The IED mempunyai tradisi yang panjang dan cemerlang dalam melatih profil untuk Fashion Design & Pengurusan dan selama bertahun-tahun telah membangunkan beberapa kenalan dan projek-projek dengan syarikat-syarikat utama dalam bidang fesyen. Ini memberikan peserta kelebihan bekerja bersama profesional dan syarikat-syarikat pada tahun ini dan mewujudkan projek-projek inovatif dan berdaya saing yang membantu peserta memahami isu-isu sebenar dunia fesyen dan meningkatkan kerja berpasukan dan kemahiran menyelesaikan masalah kreatif.

Pada akhir peserta program selama setahun mempunyai kemungkinan meminta 3 hingga 6 bulan latihan dalam syarikat fesyen.

This school offers programs in:
  • English


Tarikh Akhir Kemaskini September 1, 2017
Tempoh & Harga
This course is Lokasi Kampus
Start Date
Tarikh mula
Feb. 2019
Duration
Tempoh
30 
Sepenuh masa
Price
Harga
12,600 EUR
Locations
Itali - Florence, Tuscany
Tarikh mula: Feb. 2019
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Feb. 2019
Itali - Florence, Tuscany
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat