kursus - perniagaan elektronik

Russian State University For The Humanities

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

kursus - perniagaan elektronik

Russian State University For The Humanities

Course - Perniagaan Elektronik

Bahasa: English

Masa kursus:. Spring kursus ini boleh didapati daripada tahun akademik 2012-2013

Kursus ini direka untuk memberi gambaran keseluruhan E-Commerce model, aplikasi, keputusan dan isu. Contoh bahan yang terdapat dalam kursus ini adalah E-Commerce Perniagaan dan model hasil, E-Commerce Strategi dan konsep pemasaran, aplikasi khusus seperti B2B, web 2.0, E-Pembelajaran dan E-Kerajaan, serta teknologi, keselamatan dan pembayaran. Kursus ini akan memberi manfaat kepada pelajar-pelajar yang mempunyai kepentingan dalam bekerja dalam persekitaran E-Commerce, bermula sendiri E-Commerce perniagaan mereka atau menilai aktiviti E-Commerce.

Objektif

Mereka yang berjaya kursus ini, pelajar akan dapat:

  • Menggariskan model asas infrastruktur teknologi Internet
  • Menilai strategi dan aplikasi E-Perdagangan, termasuk pemasaran dalam talian, E-Kerajaan, E-Pembelajaran dan global E-Commerce
  • Bincangkan kepentingan Web 2.0 kandungan dan rangkaian sosial dalam E-Dagang
  • Membezakan pasar elektronik dan memberi contoh produk dan perkhidmatan E-tailing
  • Bandingkan B2B dan B2C E-Commerce strategi, termasuk segmentasi pasaran
  • Mengkategorikan kebaikan dan keburukan pilihan pembayaran yang berbeza dalam talian
  • Membincangkan isu-isu undang-undang, etika dan cukai biasa dalam E-Dagang
  • Menggunakan pengetahuan tentang isu-isu keselamatan dalam talian untuk menilai laman web yang sedia ada
  • Menggunakan pengetahuan yang utama model hasil E-Commerce untuk menilai laman web yang sedia ada

Rangka Kursus

ADMN 344: E-Commerce dibahagikan kepada tiga belas minggu seperti berikut:

  • Topik 1: Tinjauan Perdagangan Elektronik (EC)
  • Topik 2: E-Marketplaces (Lelongan, Portal dan lain-lain.)
  • Topik 3: E-Tailing Produk dan Perkhidmatan
  • Topik 4: Pemasaran Online dan Kelakuan Pengguna Talian
  • Topik 5: Perniagaan-ke-Perniagaan E-Commerce
  • Topik 6: E-Kerajaan dan E-Learning
  • Topik 7: Web 2.0, Rangkaian Sosial dan Search Engine Optimization
  • Topik 8: E-Commerce Keselamatan
  • Topik 9: Penyelesaian Pembayaran dan Ketenteraman Fulfillment
  • Topik 10: E-Commerce Strategi dan Isu-isu Global
  • Topik 11: Undang-undang, Etika dan Isu Cukai
  • Topik 12: Melancarkan Perniagaan E-Commerce
  • Topik 13: Projek Jangka E-Commerce Analisis Perniagaan
Tempoh & Harga
This course is Lokasi Kampus
Start Date
Tarikh mula
Sept. 2019
Duration
Tempoh
Sepenuh masa
Locations
Rusia - Moscow, Moskva
Tarikh mula : Sept. 2019
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Sept. 2019
Rusia - Moscow, Moskva
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat