Kursus dalam Logistik

Terbaik 36 Kursus-kursus dalam Logistik 2019

Logistik

Logistik berkaitan dengan pengedaran barangan dan perkhidmatan dari pembekal kepada pelanggan, lebih pelbagai industri. Kursus Logistik sering diambil oleh mereka yang ingin bekerja di penempatan produk dan barangan pengedaran. Pensijilan, diploma dan program ijazah pilihan yang ada melalui pilihan kajian yang termasuk talian, pembelajaran jarak jauh, dan pendidikan dalam bilik darjah.

Kursus Logistik meneroka topik seperti pengedaran produk, pengurusan pengangkutan, rantaian bekalan, kawalan inventori, dan perkhidmatan pelanggan. Profesional mengikuti kursus logistik sering bekerja di tambang dan barang-barang, pengedaran gudang, pengurusan pengangkutan, pengurusan stor, penciptaan produk dan barangan dan perkhidmatan lain yang berkaitan dengan kerjaya. Selain itu, disebabkan aliran peningkatan barangan dan produk di seluruh dunia, banyak kursus logistik kini menggabungkan metodologi perniagaan dan aspek pemasaran antarabangsa ke dalam kursus-kursus mereka.

Ketahui lebih lanjut mengenai kursus Logistik dengan membaca melalui program-program di bawah dan anda boleh mencari kursus anda cari!

Baca lebih lanjut

Cima profesional - peringkat operasi (p1) Operasi prestasi

E-Careers
Online Sambilan Pendaftaran Terbuka United Kingdom UK Online Slough

Bergerak satu langkah lebih dekat untuk mencapai kelayakan CIMA Profesional Pengurusan Chartered Accounting dengan mendaftar untuk kursus latihan ini yang akan menyediakan sepenuhnya untuk Peringkat Operasi (P1) peperiksaan Operasi Prestasi. [+]

Apakah objektif kursus ini?

P1 Enterprise tentu operasi meliputi salah satu daripada sembilan unit yang membentuk kelayakan Akaun Pengurusan Chartered CIMA Professional berprestij itu. Ia akan memperkenalkan anda kepada beberapa aspek Asas Perakaunan Perniagaan.

Belajar bagaimana untuk menggunakan kaedah kos, dalam sistem kos, termasuk perdamaian bagi margin keuntungan diperuntukkan dan yang sebenar. Memahami konsep perancangan dan perbezaan operasi, serta pelbagai standard dan perbezaan dalam industri perkhidmatan, perkhidmatan awam dan profesion. Dapatkan ke genggaman dengan konsep penandaarasan, dan belajar bagaimana untuk menyediakan laporan menggunakan pelbagai tanda aras dalaman dan luaran dengan keupayaan untuk mentafsir keputusan. Terangkan kedua-dua MRP dan sistem ERP. Belajar tentang bagaimana kos dihayati seperti pelepasan, cukai dan pelupusan sisa boleh menjejaskan alam sekitar. Memahami keperluan untuk ramalan, rancangan dan belanjawan dalam sesebuah organisasi, dan bagaimana untuk menyelesaikan isu-isu apabila konflik dalam diri mereka timbul. Menggunakan pelbagai teknik ramalan untuk mengira jumlah produk / perkhidmatan, serta pendapatan yang diunjurkan dan kos. Belajar bagaimana untuk menyediakan bajet berdasarkan ramalan, unjuran dan sasaran pengurusan. Memahami dan menerangkan proses-proses yang terlibat dalam membuat keputusan jangka panjang, dan belajar bagaimana untuk mengira aliran tunai untuk memastikan keputusan jangka panjang adalah orang-orang yang betul. Pertimbangkan kedua-dua aspek kewangan dan bukan kewangan semasa proses membuat keputusan, dan menyediakan dokumen sokongan untuk menekankan perkara utama. Belajar bagaimana untuk menilai cadangan projek berdasarkan teknik-teknik penilaian pelaburan. Belajar bagaimana untuk menganalisis kesan yang tidak menentu kepada proses membuat keputusan, termasuk aliran tunai, keluk pembelajaran dan teknik diskaun. Terokai pengurusan kewangan jangka pendek; belajar bagaimana untuk menganalisis ramalan aliran... [-]

Cima profesional - peringkat operasi (e1) operasi perusahaan

E-Careers
Online Sambilan Pendaftaran Terbuka United Kingdom UK Online Slough

Memajukan kemahiran perakaunan anda dan kepakaran ke peringkat seterusnya dengan kursus ini dalam Operasi Enterprise, yang merupakan sebahagian daripada kelayakan CIMA Professional Chartered Management Accounting disanjungi ramai. [+]

Apakah objektif kursus ini?

The E1 Enterprise tentu operasi meliputi salah satu daripada sembilan unit yang membentuk kelayakan Akaun Pengurusan Chartered CIMA Professional berprestij itu.

Keuntungan wawasan ke dalam konteks sosial, politik dan ekonomi perniagaan, termasuk kemunculan ekonomi utama di seluruh dunia, kepentingan luar pesisir dan penyumberan luar dan kesan perkembangan ekonomi makro antarabangsa atas persekitaran berdaya saing organisasi. Memahami hubungan antara tadbir urus dalaman dan luaran organisasi. Memahami nilai maklumat dan sebab bagi pergantungan yang lebih kepada sistem maklumat yang dilihat oleh organisasi di seluruh dunia, serta bagaimana sistem maklumat sedang mengubah sebagai kemajuan teknologi. Belajar bagaimana untuk mengatasi masalah-masalah yang boleh dihadapi semasa melaksanakan sistem maklumat, dan bagaimana untuk menguruskan aktiviti-aktiviti sistem maklumat berkenaan dengan organisasi yang lebih luas, termasuk kos yang berkaitan, faedah, isu-isu keselamatan dan kaedah sistem pertukaran. Belajar tentang kaedah yang berbeza ukuran kualiti dan bagaimana untuk melaksanakan program yang berkualiti. Meneroka konsep pemasaran, menentukan terma dan perubahan dalam persekitaran pemasaran, dan juga pelbagai teori tingkah laku pengguna. Memahami hubungan antara penyelidikan pasaran, segmentasi, kedudukan dan sasaran dan belajar bagaimana untuk memohon pelbagai alat dalam setiap bahagian daripada campuran. Jelaskan peranan penjenamaan dan ekuiti jenama dalam strategi pemasaran organisasi. Ketahui lebih lanjut mengenai peranan Sumber Manusia dalam sesebuah organisasi, fungsi dan bagaimana jabatan itu dapat menyumbang secara positif ke arah kejayaan perniagaan ' Siapakah yang dimaksudkan untuk? ... [-]

Cima profesional - perakaunan pengurusan disewa (e1 operasi, p1, f1, pengurusan e2, p2, f2 & e3 strategik, p3, f3)

E-Careers
Online Sambilan Pendaftaran Terbuka United Kingdom UK Online Slough

Meningkatkan kemahiran membuat keputusan anda merentasi semua bidang perniagaan dengan salah satu daripada kursus-kursus yang dianggap sebagai salah satu kelayakan kewangan yang paling relevan untuk profesional perniagaan dari Chartered Institute of Management Accountants (CIMA). [+]

Apakah objektif kursus ini?

Kursus ini dipecahkan kepada tiga set objektif, jadi anda boleh membangunkan diri anda di seluruh lembaga operasi, pengurusan dan keperluan strategik.

Memahami elemen asas pengurusan organisasi, termasuk tingkah laku pembeli, aspek pemasaran, sistem maklumat dan isu-isu undang-undang. Belajar bagaimana untuk menggunakan pengetahuan perakaunan anda ditubuhkan untuk hal-hal kewangan. Ini termasuk belanjawan, analisis varians, ramalan aliran tunai dan pelaburan, untuk kecekapan optimum. Memahami susun atur penyata kewangan dan menunjukkan keyakinan berhubung dengan cukai, audit, aset dan melaporkan prestasi kewangan. Explore pengurusan projek dan analisis strategik dan mendapatkan cengkaman yang kukuh teknik asas yang perniagaan memerlukan untuk berjaya. Memahami kepentingan kepimpinan dan mengembangkan kemahiran pengurusan anda untuk benar-benar memastikan bahawa anda dilengkapi dengan baik untuk melanjutkan kemungkinan kerjaya anda. Memahami bagaimana harga dan belanjawan menjejaskan prestasi perniagaan. Belajar bagaimana teori keluk pembelajaran dan analisis pulang modal boleh memainkan peranan penting dalam strategi perniagaan. Menyedari perakaunan bagaimana maju pengurusan, analisis kewangan, faedah persaraan, pelbagai kumpulan dan rakan boleh membantu anda maju dalam bidang anda. Menggunakan pengetahuan pemasaran, pengurusan strategik dan analisis alam sekitar, dan melihat bagaimana mereka menentukan kedudukan keseluruhan perniagaan dalam industri yang tertentu. Kira risiko dan menguruskan mereka dan mengetahui lebih lanjut mengenai proses pengauditan. Ketahui jangka pendek dan jangka panjang bagaimana strategi kewangan adalah satu blok bangunan asas untuk mana-mana perniagaan yang semakin berkembang untuk membina. Siapakah yang dimaksudkan untuk? ... [-]

ITIL® peringkat pertengahan - sokongan operasi & analisis (osa) latihan & peperiksaan pakej

E-Careers
Online Sambilan 12  Pendaftaran Terbuka United Kingdom UK Online Slough + 1 lagi

Meningkatkan sokongan operasi dan analisis dengan menggunakan prinsip-prinsip yang diajar dalam Sokongan Operasi & Analysis (OSA) Kursus ITIL® Pertengahan dan mendapatkan disahkan dengan latihan dan peperiksaan pakej ini. [+]

Apakah objektif kursus ini?

The ITIL® Sokongan Operasi dan kursus Analisis akan membantu pelajar untuk menguasai prinsip-prinsip dimasukkan untuk lebih baik menganalisis dan melaksanakan operasi untuk memenuhi keperluan perniagaan dari pengguna perkhidmatan mereka, tanpa menjejaskan negatif hal-hal perniagaan lain.

Merancang dan melaksanakan kitaran tindakan untuk mengendalikan acara sistem dan organisasi. Dengan menggunakan jawapan pra-merancang untuk membaik kejadian dengan tujuan untuk mengurangkan kesan negatif dan memberikan hasil yang memuaskan. Proses pengurusan akses yang melindungi keselamatan data dalaman. Bagaimana untuk memenuhi permintaan pengguna-pengguna perkhidmatan tanpa menjejaskan operasi lain dan menyampaikan hasil mengikut tahap perkhidmatan yang dipersetujui. alat pengurusan perkhidmatan meja dan teknik yang digunakan untuk merakam kejadian, permintaan dan acara-acara dan untuk bersetuju perjanjian tahap perkhidmatan yang sesuai. Fungsi dan peranan yang membolehkan anda membina sokongan dan analisis operasi perkhidmatan yang kukuh dan menyokong setiap proses yang ditakrifkan sebelum ini. Penggunaan teknologi untuk membantu meningkatkan dan menyokong rangka kerja dan proses OSA. Siapakah yang dimaksudkan untuk? ... [-]

Kursus Pengurusan Operasi

ADEN Business School
Online Sambilan February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Colombia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republik Dominica Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexico Buenavista Buenos Aires Cali Sepanyol Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 lagi

Membangunkan kemahiran pengurusan untuk membuat keputusan dalam bidang operasi dan logistik, menyediakan konsep, amalan dan alat pengurusan baru untuk meningkatkan kecekapan dalam bidang operasi. Sepanjang kursus peserta yang bertanggungjawab atas pengurusan saling bergantung antara sektor yang berlainan diletakkan dengan tujuan memastikan kualiti, meningkatkan produktiviti dan mencapai ... [+]

Membangunkan kemahiran pengurusan untuk membuat keputusan dalam bidang operasi dan logistik, menyediakan konsep, amalan dan alat pengurusan baru untuk meningkatkan kecekapan dalam bidang operasi. Di sepanjang kursus, peserta yang bertanggungjawab bagi pengurusan saling bergantung antara sektor yang berlainan diletakkan untuk memastikan kualiti, meningkatkan produktiviti dan mencapai tahap daya saing yang lebih tinggi dalam syarikat, baik industri dan perkhidmatan.

Pada akhir latihan, graduan akan dapat memilih, memohon dan mengawasi teknik dan alat utama yang digunakan untuk mencapai pengurusan aliran material yang betul dan pengurusan sistem maklumat yang berkaitan dengan proses tersebut. Para eksekutif dan penyelia pengeluaran perniagaan, apabila tamat pengajian dari program ini, akan belajar dan mempelajari kunci kepada pengurusan operasi dalam bidang pengeluaran, logistik, pembelian dan pengurusan projek, dengan kapasiti yang akan membolehkan mereka untuk mencapai kepuasan dan kesetiaan yang lebih tinggi pelanggan, pengurangan kos produktif, penyimpanan, pengangkutan, kewangan, membeli-belah, antara lain, sebagai tambahan kepada kawalan keseluruhan projek-projek yang berkaitan dengan bidang ini.... [-]


Pengurusan Kursus Logistik dan Rantaian Pembekalan

ADEN Business School
Online Sambilan February 2019 Argentina Mendoza Panama Panama City Colombia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republik Dominica Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexico Buenavista Buenos Aires Cali Sepanyol Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen + 38 lagi

Program ini melatih kepentingan pengurusan logistik dan rantaian bekalan dalam konsep pengurusan dan perancangan sumber kritikal syarikat, sebagai sumbangan kepada kecekapan, keuntungan dan generasi kelebihan daya saing, menambah nilai, mengurangkan kos dan meningkatkan tahap perkhidmatan yang dilihat oleh pelanggan ... [+]

Program ini melatih kepentingan pengurusan logistik dan rantaian bekalan dalam konsep pengurusan dan perancangan sumber kritikal syarikat, sebagai sumbangan kepada kecekapan, keuntungan dan generasi kelebihan daya saing, menambah nilai, mengurangkan kos dan meningkatkan tahap perkhidmatan yang dilihat oleh pelanggan.

Di sepanjang kursus, peserta akan mengembangkan kemahiran untuk menjadi pemimpin rantaian bekalan, dengan pengetahuan, alat dan kemahiran yang kukuh untuk melaksanakan pengurusan yang berkesan dalam rantaian bekalan yang membuat sumbangan kualitatif dan kuantitatif kepada daya saing syarikat .

Pada akhir graduan boleh mengaudit, memantau, anggaran, ramalan dari pandangan ekonomi, patriim dan kewangan, operasi syarikat, serta merancang barisan kerja baru, mereka bentuk produk, pengurusan maklumat dan aliran melibatkan seluruh proses dari pembekal kepada pelanggan akhir.... [-]


Operasi, logistik dan pengurusan tanpa lemak - olm

International Business School Americas
Campus Sepenuh masa July 2019 Itali Altavilla Vicentina Brazil São Paulo + 2 lagi

Mendalami pengetahuan dalam Logistik, Operasi dan kawalan kualiti menggunakan, sebagai rujukan konsep pembuatan tanpa lemak (Toyotism) digunakan untuk kilang-kilang dan perkhidmatan. [+]

Kursus-kursus dalam Logistik. Tempoh: Januari dan Julai beban kursus: kelas penuh hari dan aktiviti untuk 3 minggu - 80h di dalam kelas dan 8 jam aktiviti tambahan dan 12 jam pilihan lawatan. Fakulti: profesor Specialist dari universiti, dengan pengalaman akademik dan profesional yang hebat Dinamik kelas: kelas teori, kes-kes perbincangan dan aktiviti praktikal Profil Pelajar: Mahasiswa berminat Pentadbiran Aktiviti tambahan: Lawatan ke Pertubuhan Perdagangan Dunia di Geneva, Switzerland, atau Daerah fesyen di Milan, Itali. Bilangan pelajar di dalam kelas: 15-30 Pelaburan: € 5,100 + yuran pendaftaran € 60 - menyemak program biasiswa syarat pembayaran: sehingga 10 ansuran Tempoh pendaftaran: atas permintaan Objektif program ini ... [-]

Kursus Pakar dalam Perdagangan Antarabangsa: Menyewa, Pembiayaan, Logistik dan Pemasaran

INEAF Business School
Online Sambilan 450  September 2019 Sepanyol Spain Online

Pengurusan komersil antarabangsa sebuah syarikat membentangkan banyak pemboleh ubah yang mustahil untuk dikawal jika anda tidak mempunyai latihan yang mencukupi. Pakar ini akan membolehkan pelajar berada dalam kedudukan yang istimewa di pasaran, kerana ia akan dibentuk, sentiasa dengan orientasi praktikal, dalam semua bidang yang campur tangan dalam pengurusan komersil antarabangsa ... [+]

Pengurusan komersil antarabangsa sebuah syarikat membentangkan banyak pemboleh ubah yang mustahil untuk dikawal jika anda tidak mempunyai latihan yang mencukupi. Pakar ini akan membolehkan pelajar berada dalam kedudukan istimewa di pasaran, kerana ia akan dibentuk, selalu dengan orientasi praktikal, dalam semua bidang yang campur tangan dalam pengurusan komersil antarabangsa. Perdagangan antarabangsa sebagai institusi akan dianalisis, mendalamkan peraturan-peraturan yang sedang berkuat kuasa, menegaskan kajian mengenai modaliti kontrak dan pembiayaan yang utama, menyediakan pelajar dengan teknik yang diperlukan untuk mengurus dan menganalisis risiko kewangan, dan menentukan pembiayaan atau modaliti pelaburan yang paling sesuai dengan keperluan syarikat, serta perancangan pemasaran, organisasi logistik dan campur tangan dalam sebarang jenis rundingan komersil dalam bahasa Inggeris.... [-]


Kursus dalam menguruskan operasi pejabat depan

International Hotel School
Online Sambilan 10  February 2019 Afrika Selatan Durban Cape Town Johannesburg + 2 lagi

Pelajar-pelajar belajar untuk meningkatkan kecekapan pejabat depan dan membantu jualan berkembang dengan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi dari menyiapkan modul ini. Topik termasuk pengurusan hasil dan aplikasi teknologi terkini. [+]

- Sijil -

Graduan menerima Sijil AHLEI bagi setiap modul siap serta Sijil Kursus IHS pendek.

Keterangan Kursus

Pelajar-pelajar belajar untuk meningkatkan kecekapan pejabat depan dan membantu jualan berkembang dengan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi dari menyiapkan modul ini. Topik termasuk pengurusan hasil dan aplikasi teknologi terkini. Modul ini menunjukkan bagaimana aktiviti pejabat depan dan fungsi menjejaskan jabatan-jabatan lain dan memberi tumpuan kepada bagaimana untuk menguruskan pejabat depan untuk memastikan matlamat hartanah dipenuhi.

Apakah program ini meliputi? Pengelasan hotel dari segi pemilikan mereka, gabungan, dan tahap perkhidmatan. Pelbagai bidang fungsi dalam hotel. Operasi pejabat depan dalam tempoh empat peringkat kitaran tetamu. Pengurus proses tempahan dan alat-alat digunakan untuk mengesan dan tempahan kawalan. Proses pendaftaran dan pilihan pendaftaran kreatif. Meminta perkhidmatan biasa yang membuat tetamu di meja depan. Isu-isu penting dalam membangunkan dan menguruskan program keselamatan. Mewujudkan dan mengekalkan akaun pejabat depan. Fungsi dan prosedur yang berkaitan dengan keluar ekspres dan akaun penyelesaian. Pembersihan tanggungjawab jabatan pengemasan. Proses audit pejabat depan. Nisbah dan formula yang digunakan untuk meramal kekosongan bilik. Pengurusan perolehan termasuk pengurusan kapasiti, peruntukan diskaun, dan kawalan jangka masa. Pengambilan berkesan dan orientasi kakitangan pejabat depan. [-]

Kursus dalam bilik bahagian pakej pengkhususan

International Hotel School
Online Sambilan 12 - 15  February 2019 Afrika Selatan Durban Cape Town Johannesburg + 2 lagi

Pelajar yang telah menamatkan Pakej Pengkhususan dalam Bilik Bahagian Pengurusan kompeten untuk memohon barisan hadapan dan kemahiran pengurusan hospitaliti khusus dalam bahagian bilik. [+]

- Sijil -

Graduan menerima Sijil Pengkhususan dianugerahkan oleh American Hotel dan Penginapan Pendidikan Institute (AHLEI), dan juga sijil kursus tunggal bagi setiap modul berlalu.

Keterangan Kursus

Pelajar yang telah menamatkan Pakej Pengkhususan dalam Bilik Bahagian Pengurusan kompeten untuk memohon barisan hadapan dan kemahiran pengurusan hospitaliti khusus dalam bahagian bilik. Program ini memperkenalkan pelajar kepada industri hospitaliti dan hasil untuk menampung pengurusan pejabat depan, operasi rumah tangga, pengurusan kemudahan serta pengawasan umum.

Apakah program ini meliputi?

Pelajar dikehendaki melengkapkan lima modul wajib. Modul-modul elektif lain boleh didapati jadi bercakap kepada kami, supaya kami boleh merancang laluan pembelajaran yang sesuai dengan keperluan anda.... [-]


Pengurusan Operasi

Fanshawe College
Campus Sepenuh masa September 2019 Kanada London

Sijil Siswazah Lepasan Kolej Ontario (yang disempurnakan dalam dua semester) direka untuk graduan universiti dan kolej untuk mendapatkan karier dalam sektor pengurusan operasi. Graduan terlibat dalam membuat keputusan yang berkaitan dengan perancangan, operasi, dan kawalan dalam perniagaan atau organisasi. [+]

Sijil Siswazah Lepasan Kolej Ontario (yang disempurnakan dalam dua semester) direka untuk graduan universiti dan kolej untuk mendapatkan karier dalam sektor pengurusan operasi.

Graduan terlibat dalam membuat keputusan yang berkaitan dengan perancangan, operasi, dan kawalan dalam perniagaan atau organisasi. Kurikulum ini akan memberi tumpuan kepada pengetahuan yang diterapkan dalam bidang operasi perniagaan dalam ekonomi global, merangkumi perancangan dan pengurusan semua operasi (contohnya elemen rantaian bekalan, pembelian, pengeluaran dan perancangan operasi dan kawalan, pengangkutan dan pengedaran, perancangan projek, kualiti jaminan) yang terlibat dalam perniagaan dengan pelbagai saiz dan kerumitan.... [-]


Pengkhususan dalam Ekuiti Persendirian, M

IEB - Instituto De Estudios Bursátiles
Campus Sambilan 111  March 2019 Sepanyol Madrid

Program Lanjutan Pengkhususan dalam Ekuiti Persendirian, M [+]

Program Pengkhususan Lanjutan dalam Ekuiti Persendirian, M

Program Lanjutan Pengkhususan dalam Ekuiti Persendirian, M

OBJEKTIF PROGRAM ADALAH KHUSUS DALAM RISIKO MODAL, M

Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, Sepanyol telah menubuhkan dirinya sebagai salah satu pasaran antarabangsa utama dari segi bilangan penggabungan dan pengambilalihan, secara umum, dan modal teroka khususnya, menghasilkan industri yang sangat profesional di sekitar ini jenis operasi.

Dalam konteks ini, Program ini menangani penglihatan penuh sektor modal usaha niaga dan operasinya, serta proses pembelian dan penjualan syarikat dan pembiayaan mereka, menyediakan pelajar dengan teori dan alat yang diperlukan untuk beroperasi di kompleks-kompleks ini. proses.... [-]


kursus dalam logistik - program pendek dalam pengurusan logistik strategik

Damelin Part Time
Campus Sambilan 68  February 2019 Afrika Selatan Johannesburg

Selepas berjaya menamatkan program ini, pelajar akan menerima Program Pendek Damelin dalam Strategik Sijil Pengurusan Logistik. [+]

Kursus dalam Logistik - Program Pendek Pengurusan Logistik Strategik Sijil Selepas berjaya menamatkan program ini, pelajar akan menerima Program Pendek Damelin dalam Strategik Sijil Pengurusan Logistik. Syarat Kemasukan

Pelajar perlu mempunyai pengetahuan, kefahaman dan penggunaan bahasa Inggeris dan Matematik di Gred 12 atau yang setaraf Strategik pengalaman pengurusan logistik yang berkaitan akan menjadi satu kelebihan iaitu dalam pekerjaan yang padanya mereka dapat mengamalkan Pengangkutan ini, Operasi dan Logistik kecekapan.

Tempoh Pengajian Tempoh program adalah 68 jam dan tuisyen adalah muka-ke-muka. Setiap kampus Damelin mempunyai jadual tuisyen yang berbeza. Program yang ditawarkan pada minggu ini, pada waktu malam atau pada hari Sabtu. Kursus Pengenalan Pengurusan Logistik meningkatkan kecekapan setiap jabatan dalam perniagaan dengan memperkemas operasi dan kos dan oleh itu meningkatkan keuntungannya. Program Pengurusan Logistik Strategik merangkumi semua aspek pengurusan logistik strategik: Dari teori kepada strategi dan garis panduan operasi, menekankan kesan disiplin ini kepada perkhidmatan pelanggan, pengangkutan, pergudangan, pemprosesan pesanan, pembelian, mengimport dan mengeksport.... [-]


kursus dalam logistik - perolehan dan pengurusan rantaian bekalan

Damelin Part Time
Campus Sambilan 52  February 2019 Afrika Selatan Johannesburg

Selepas berjaya menamatkan program ini, pelajar akan menerima Program Pendek Damelin dalam Perolehan dan Rantaian Pembekalan Sijil Pengurusan. [+]

Kursus dalam Logistik - Program Pendek dalam Perolehan dan Pengurusan Rantaian Bekalan Sijil Selepas berjaya menamatkan program ini, pelajar akan menerima Program Pendek Damelin dalam Perolehan dan Rantaian Pembekalan Sijil Pengurusan. Syarat Kemasukan

Pengetahuan, kefahaman dan penggunaan bahasa Inggeris dan matematik di Gred 11 atau yang setaraf Pengalaman pengurusan pembelian yang berkaitan adalah satu kelebihan

Tempoh Pengajian Tempoh program adalah 52 jam dan tuisyen adalah muka-ke-muka. Setiap kampus Damelin mempunyai jadual tuisyen yang berbeza. Program yang ditawarkan pada minggu ini, pada waktu malam atau pada hari Sabtu. Kursus Pengenalan Program Pendek dalam Perolehan dan Pengurusan Bekalan menyediakan maklumat asas kepada prinsip-prinsip, prosedur, istilah, teknik dan peralatan yang digunakan dalam bidang pembelian dan pengurusan bekalan. Amalan semasa diperiksa, menyediakan pelajar dengan up-to-date pengetahuan dan kemahiran untuk beroperasi dengan jayanya dalam pelbagai syarikat. Program ini bertujuan untuk melengkapkan pengurus barisan pertama dengan pengetahuan dan kemahiran yang diperlukan untuk memenuhi peranan pengurusan mereka dalam industri ini dengan menyelesaikan masalah yang jelas.... [-]


memperkemas operasi pejabat dan perkhidmatan

University of Tulsa College of Business Administration
Campus Sambilan January 2019 Amerika Syarikat Tulsa Toledo Springfield Joplin West Plains Lebanon + 5 lagi

Memperkemas pejabat dan Perkhidmatan Operasi-Teknik untuk mencapai peningkatan proses di sebelah perniagaan. [+]

Hari ini, sejumlah besar sisa wujud dalam operasi pejabat dan perkhidmatan. Kelewatan, kesesakan, kesilapan, lebihan, kerja-arounds dan kekaburan dipenuhi. Kerja nilai tambah tidak boleh menjadi setinggi 95 peratus.

Organisasi pembuatan mempunyai kejayaan besar dalam menggunakan teknik Lean dan memotong masa dan wang. Walau bagaimanapun, ada cabaran dan perbezaan dalam operasi pejabat berbanding suasana perkilangan yang ketara. Anda perlu pendekatan yang disesuaikan untuk meningkatkan pejabat / perkhidmatan operasi tetapi terdapat alat Lean yang anda boleh memohon.

Melalui simulasi, kes, dan dengan bekerja di proses anda sendiri, anda akan belajar dan mengamalkan alat Lean untuk meningkatkan kualiti dan perkhidmatan secara mendadak, manakala mengecutkan masa dan kos. Melihat aliran kerja, aliran maklumat dan kerja reka bentuk bukan dengan mata untuk menghapuskan orang-tetapi memaksimumkan usaha mereka. Anda akan tahu yang alat untuk digunakan menurut matlamat usaha dan masalah yang anda hadapi.... [-]