Filter
Kursus
Itali Jenis pengajian: Semua Secara: Semua

Cari anda Kursus-kursus dalam Pelancongan dan Hospitaliti di Itali

Universiti dan kolej menetapkan keperluan pengakuan mereka sendiri untuk kursus-kursus pendidikan yang lebih tinggi, jadi mereka berbeza-beza secara meluas. Bergantung kepada kursus ini, pelajar ijazah mungkin boleh masuk ke dalam pendidikan tinggi dengan pelbagai kelayakan. Jika anda 'semula memohon untuk mengikuti kursus Ijazah Foundation, anda mungkin mendapati bahawa pengalaman kerja diambil kira bersama mana-mana kelayakan yang anda ada. Beberapa institusi pengajian tinggi dan kolej menawarkan Yayasan Tahun sebagai persediaan untuk satu kursus ijazah tertentu. Mereka biasanya don 't hasil dalam kriteria yang berasingan kerana mereka hanya layak anda untuk memasuki program ijazah itu sendiri. Yayasan Tahun aren 't dicapai bagi semua kursus ijazah, namun.

Mereka yang berminat dalam industri pelancongan dan hospitaliti mempunyai banyak mendapat manfaat daripada program akademik. Kursus pengajian boleh meliputi segala-galanya daripada pemasaran untuk perkhidmatan pelanggan, serta industri khusus topik tertentu seperti perkhidmatan makanan, sewaan kenderaan, dan tempat pelancongan.

Itali, secara rasmi Republik Itali, ialah sebuah republik berparlimen kesatuan dalam Kesatuan Eropah, yang terletak di Eropah Selatan. Di utara, ia bersempadan dengan Perancis, Switzerland, Austria, dan Slovenia sepanjang Alps.

Kursus dalam Pelancongan dan Hospitaliti di Itali

Baca lebih lanjut Baca Ringkas
Peluang-peluang program yang lain {dalam negara}

1 Hasil dalam Pelancongan dan Hospitaliti, Itali

European School of Economics

Program Profesional dalam Pengurusan Hospitaliti dan Pelancongan di European School of Economics menyediakan asas yang kukuh dalam pengetahuan dan alat dalam perniagaan d ... [+]

Program Profesional dalam Pengurusan Hospitaliti dan Pelancongan di European School of Economics menyediakan asas yang kukuh dalam pengetahuan dan alat dalam perniagaan dan pengurusan yang diperlukan untuk mencapai kecemerlangan di kawasan pertumbuhan utama ini. Peserta akan meneroka kesan ekonomi pelancongan dan hospitaliti dalam pelbagai konteks antarabangsa, dan mempertimbangkan faktor-faktor sosial, budaya, ekonomi dan politik yang berkembang, yang mempengaruhi industri.

Program ini akan menerangkan secara mendalam peranan Khidmat Pelanggan, Pengurusan Personel, Pengurusan Hospitaliti dan Pemasaran dan Pelancongan Antarabangsa. Peserta akan dapat menganalisis dan menilai dasar dan prinsip yang paling menggalakkan budaya pelanggan yang berfokuskan pelanggan dan belajar bagaimana berjaya menguruskan pasukan untuk mendapatkan objektif ini. Peserta juga akan membangunkan kemahiran yang akan membolehkan mereka meramal trend dan potensi yang berpotensi dalam industri dan reka bentuk dan membangunkan strategi yang berkesan untuk menyesuaikan strategi pemasaran mereka dengan sewajarnya.... [-]

Itali Rom Milan Florence
Permintaan Maklumat
English
Sepenuh masa
Sambilan
3 bulan
Kampus
Baca lebih lanjut dalam Bahasa Melayu