$close

Penapis

Lihat Hasil

Kursus-kursus di Amerika Singapura di Singapura 2022

Terdapat beratus-ratus kelayakan Profesional yang diiktiraf & kursus latihan dari dunia penyedia pendidikan terkemuka. Objektif kursus perlu membawa kepada kaedah pengajaran dan minat pelajar.Singapura, secara rasmi Republik Singapura, adalah sebuah pulau Asia republik Tenggara off hujung selatan Semenanjung Melayu, 137 kilometer ke utara khatulistiwa. Beberapa universiti luar negara, sekolah pern… Baca lebih lanjut

Terdapat beratus-ratus kelayakan Profesional yang diiktiraf & kursus latihan dari dunia penyedia pendidikan terkemuka. Objektif kursus perlu membawa kepada kaedah pengajaran dan minat pelajar.

Singapura, secara rasmi Republik Singapura, adalah sebuah pulau Asia republik Tenggara off hujung selatan Semenanjung Melayu, 137 kilometer ke utara khatulistiwa. Beberapa universiti luar negara, sekolah perniagaan dan institut khusus juga mempunyai persediaan kampus mereka di Asia di Singapura. Singapura adalah salah satu bandar yang paling selamat utama di dunia dengan hampir mana-mana langkah.

Kursus-kursus di Amerika Singapura di Singapura

Baca Ringkas
Baca lebih lanjut tentang pengajian di Singapura
$format_list_bulleted Penapis
Susun mengikut:
Disyorkan Terkini Tajuk
Emeritus Institute of Management
Singapura

Apakah yang akan dilakukan oleh Program ini untuk anda? Berikut ialah beberapa cabaran khusus yang anda akan dapat tangani dengan lebih baik selepas melengkapkan program ini: ... +

Apakah yang akan dilakukan oleh Program ini untuk anda? Berikut ialah beberapa cabaran khusus yang anda akan dapat tangani dengan lebih baik selepas melengkapkan program ini: Temui aliran, peluang dan cabaran penyampaian perkhidmatan Membangunkan cadangan nilai dan kedudukan untuk menonjol dalam pasaran yang kompetitif Ketahui cara teknologi digunakan untuk menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan Menggunakan rangka kerja dan strategi untuk mengenal pasti, mengurus dan mengekalkan pelanggan melalui penyampaian perkhidmatan dan kecemerlangan Kenal pasti strategi untuk menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan dengan cekap kos Modul Program Modul 1: Menangkap Nilai dalam Ekonomi Perkhidmatan Moden Terokai cabaran untuk menskalakan jenama dan perniagaan perkhidmatan yang berjaya, arah aliran makro dalam ekonomi perkhidmatan moden, penyelesaian yang menjadikan perkhidmatan sebagai cadangan nilai teras perniagaan dan cara menganalisis aktiviti dalam perniagaan yang membantu menangkap nilai dalam ekonomi perkhidmatan. Modul 2: Teknologi dalam Perkhidmatan: Robot Perkhidmatan, AI & Model Perniagaan Platform Periksa cara teknologi digunakan untuk menyampaikan perkhidmatan, kesan model perniagaan platform dalam penyampaian perkhidmatan, isu dan cabaran yang dihadapi oleh ekosistem platform, dan cara menganalisis kelebihan dan keburukan daya saing perniagaan platform. Modul 3: Mengurus Kesetiaan Pelanggan – Roda Kesetiaan Dapatkan pemahaman yang lebih mendalam tentang keuntungan perniagaan daripada kesetiaan pelanggan jangka panjang, perbezaan antara kepuasan dan kesetiaan pelanggan, implikasi peringkat/pembahagian pelanggan terhadap pemerolehan dan pengekalan pelanggan, dan strategi untuk mengekalkan kesetiaan pelanggan. Modul 4: Sentrisiti Pelanggan – Pengurusan Aduan Strategik, Pemulihan Perkhidmatan & Sistem Maklum Balas Pelanggan Ketahui cara menggunakan strategi perkhidmatan pelanggan untuk memberikan putaran positif pada aduan pelanggan, memanfaatkan maklum balas pelanggan untuk memacu pembelajaran organisasi, menggambarkan pendekatan pemulihan perkhidmatan yang proaktif dan kos efektif, perkara yang perlu dipertimbangkan semasa mereka bentuk sistem maklum balas pelanggan, dan bagaimana pemulihan perkhidmatan boleh digunakan untuk memacu objektif perniagaan. Modul 5: Kualiti Perkhidmatan – Model Jurang & Reka Bentuk Semula Proses Perkhidmatan Pelanggan Terokai dimensi kualiti perkhidmatan yang mempengaruhi kesetiaan pelanggan, bagaimana Model Gaps digunakan untuk menjelaskan kekurangan kualiti perkhidmatan, tahap pelaburan yang betul dalam menyampaikan kualiti perkhidmatan, mengapa reka bentuk semula proses perkhidmatan adalah penting, alat untuk mereka bentuk semula proses perkhidmatan, kesan proses mereka bentuk semula pada pelanggan dan kakitangan, dan sembilan langkah dalam mereka bentuk semula proses perkhidmatan pelanggan. Modul 6: Tiga Strategik Pathways kepada Kecemerlangan Perkhidmatan Kos Efektif (Strategi Dwi Budaya, Strategi Perkhidmatan Berfokus, Strategi OM dan Integrasi) Bina pengetahuan anda tentang tiga Pathways ke arah kecemerlangan perkhidmatan kos efektif, dwi budaya/fokus dwi Pathway dalam menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan kos efektif, kilang perkhidmatan tertumpu Pathway dalam menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan kos efektif dan strategi pengurusan operasi Pathway dalam menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan yang menjimatkan kos. Modul 7: Menghasilkan Perkhidmatan & Menjenamakan Pengalaman Perkhidmatan & Membina Organisasi Perkhidmatan Bertaraf Dunia Temui cara untuk memacu penambahbaikan menggunakan strategi dan rangka kerja mengenai kepimpinan perkhidmatan dan cara mengenal pasti strategi untuk meningkatkan penyampaian perkhidmatan dan kemungkinan kesulitan. Fakulti Program Jochen Wirtz, Ph.D. Profesor Pemasaran dan Naib Dekan Program MBA Selain berkhidmat sebagai Profesor Pemasaran di Universiti Nasional Singapura, Profesor Wirtz juga merupakan Felo Antarabangsa Pusat Penyelidikan Perkhidmatan di Universiti Karlstad di Sweden dan Sarjana Akademik di Institut Cornell untuk Niaga Hadapan Sihat di Universiti Cornell di New York. Beliau ialah pengarah pengasas program dwi-ijazah UCLA – NUS Executive MBA Programme (menduduki kedudukan ke-4 global dalam Kedudukan Financial Times EMBA 2015 dan ke-3 dalam Kedudukan EIU 2015) dari 2002 hingga 2014; Fellow Bersekutu di Saïd Business School, Universiti Oxford dari 2008 hingga 2013; dan ahli pengasas Akademi Perguruan NUS dari 2009 hingga 2015. Profesor Wirtz memegang Ph.D. dalam Pemasaran Perkhidmatan dari London Business School. Penyelidikan beliau sejak itu tertumpu pada pemasaran perkhidmatan dan telah diterbitkan dalam kira-kira 100 jurnal akademik dan artikel majalah (seperti Harvard Business Review), 130 pembentangan persidangan, dan 40 bab buku. Lebih daripada 10 buku beliau termasuk Pemasaran Perkhidmatan - Orang, Teknologi, Strategi (Ilmiah Dunia, edisi ke-9, 2021) dan Essentials of Services Marketing (Pearson Education, edisi ke-3, 2016), kedua-duanya mengarang bersama Profesor Christopher Lovelock. Dengan terjemahan dan penyesuaian untuk lebih 26 negara dan wilayah, dan gabungan jualan kira-kira 1,000,000 salinan, mereka telah menjadi buku teks pemasaran perkhidmatan terkemuka di peringkat global. Contoh Industri Melalui contoh dunia sebenar daripada pelbagai industri, anda akan melihat bagaimana teori itu dipraktikkan. Starbucks Fahami bagaimana salah seorang pengasas Starbucks dapat menghasilkan idea yang berfungsi sebagai cadangan nilai kafe. Rolls Royce Kenal pasti cara Rolls-Royce menggunakan kecemerlangan kejuruteraan dan penyelesaian perkhidmatan untuk menjadi pengeluar global yang berdaya saing. Bank ANZ Lihat sekilas Jamie, ejen maya bank ANZ yang telah berkhidmat kepada beribu-ribu pelanggan sejak ia dilancarkan. Syarikat Penerbangan Singapura Ketahui beberapa strategi yang digunakan oleh Singapore Airlines untuk mewujudkan kesetiaan pelanggan. Google Fahami cara Google menguasai teknologi layan diri untuk mengekalkan kiraan operasinya yang rendah. Nike Ketahui cara yang berbeza untuk mempunyai kedudukan tawar-menawar yang lebih baik dalam rantaian nilai dan kawasan yang berbeza di mana nilai boleh diekstrak. Syarikat lain yang disertakan sebagai contoh atau sebagai kes penggunaan dalam program termasuk BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Lapangan Terbang Changi - Singapura, Lux Hotels & resorts, Zappos, dsb. Nota: Semua jenama, produk dan nama syarikat ialah tanda dagangan™ atau tanda dagangan berdaftar® bagi pemegang masing-masing. Penggunaannya tidak membayangkan apa-apa pertalian dengan, pengesahan oleh, atau perkaitan dalam apa jua bentuk antara mereka dan pemilik program. Kembara Pembelajaran Program 56 Video Kuliah 25+ Contoh Industri 8 Papan Perbincangan 8 Sesi Waktu Pejabat Mingguan 7 Tugasan 5 Kajian Kes Mengapa Mendaftar untuk Program? Dalam perkhidmatan dan ekonomi berasaskan pengetahuan hari ini, perniagaan mesti sentiasa mencari cara baharu untuk menonjol. Dalam pasaran yang kompetitif ini, menerapkan pendekatan berpusatkan pelanggan untuk mengurus dan menyampaikan kecemerlangan perkhidmatan adalah penting. Walau bagaimanapun, usaha ini memerlukan lebih daripada bergantung pada maklum balas pelanggan untuk mempamerkan tawaran perkhidmatan anda. Ia menuntut penciptaan operasi berkualiti tinggi dalam persekitaran yang dipercayai tinggi, yang membawa kepada pekerja bermotivasi yang menyediakan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa. Dalam program Kepimpinan Perkhidmatan: Nilai Pelanggan, Kecemerlangan dan Keberkesanan Kos—yang ditawarkan oleh NUS Business School—anda boleh memperoleh kecekapan yang anda perlukan untuk menjadi pemimpin perniagaan yang memfokuskan pelanggan yang mampu memberikan lebih nilai untuk organisasi, pekerja dan pelanggan anda. 93% daripada pelanggan berkemungkinan membuat pembelian berulang dengan syarikat yang menawarkan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang. sumber: Penyelidikan Hubspot, 2021 70% mempunyai pandangan yang lebih baik terhadap jenama yang menawarkan pemberitahuan perkhidmatan pelanggan yang proaktif. sumber: Microsoft, 2021 26% syarikat dan profesional mengatakan nilai kepuasan pelanggan ditakrifkan dan dijejaki sepenuhnya. sumber: Laporan PenandaarasanQ Pengalaman Pelanggan Global, 2020 Untuk Siapa Program ini? Program ini direka untuk profesional dari mana-mana latar belakang akademik sebaik-baiknya dengan pengalaman kerja 8+ tahun. Program ini boleh digunakan di semua industri—terutamanya Produk dan Perkhidmatan IT, Perkhidmatan Perbankan dan Kewangan, Perjawatan dan Perekrutan, Pendidikan dan Perundingan—dan memberi manfaat kepada mereka yang berkhidmat dalam Pengurusan Teknologi, Pengurusan Am, Operasi, fungsi Perundingan dan seterusnya. Program ini amat berguna untuk profesional yang bercita-cita untuk: Meningkatkan kecekapan operasi dan mengubah pengalaman pelanggan melalui teknologi digital Membangunkan model perniagaan yang mengganggu dengan pendekatan berpusatkan perkhidmatan Tingkatkan penglibatan pelanggan dan tingkatkan kadar penukaran melalui automasi pemasaran bersepadu Manfaatkan pengalaman pelanggan dan pekerja untuk mencapai matlamat perniagaan Gunakan amalan terbaik untuk penyampaian perkhidmatan merentas industri dan perusahaan -
Kursus
Separuh masa
2 bulan
English
Online
 
EHL Hospitality Business School
Singapura +3 Lagi

Sertai pelajar lain untuk pengalaman transformatif dan buka minda anda kepada peluang kerjaya yang pelbagai dalam bidang hospitaliti, perjalanan, hiburan, jenama mewah, teknol ... +

Sertai pelajar lain untuk pengalaman transformatif dan buka minda anda kepada peluang kerjaya yang pelbagai dalam bidang hospitaliti, perjalanan, hiburan, jenama mewah, teknologi tinggi dan banyak lagi. EHL memperkenalkan anda kepada aliran dan teknologi yang membentuk masa depan, berdasarkan contoh daripada industri perhotelan dan perkhidmatan. Secara keseluruhan, anda akan memperoleh asas pengetahuan perniagaan yang kukuh dan set kemahiran insaniah yang berguna untuk kejayaan akademik dan profesional masa hadapan. Bersedia untuk menonjolkan diri Membangunkan Kemahiran Baru Aktiviti praktikal dan bengkel interaktif membangunkan kemahiran paling berharga untuk masa depan kerja: kemahiran insaniah! Latih kesedaran budaya, pemikiran analitikal, kerja berpasukan dan kemahiran komunikasi anda, dan bina minda kolaboratif. Konsep Perniagaan Anda akan diperkenalkan dengan cara dalaman pengurusan perniagaan hospitaliti. Melalui projek kumpulan dan kajian kes dunia sebenar, anda membangunkan asas pengetahuan perniagaan yang kukuh bersama dengan kemahiran kepimpinan. Buat Sambungan Melangkaui bilik darjah, pengalaman EHL membina kesedaran budaya dan persahabatan antarabangsa. Di kampus, anda menikmati budaya dan landskap Switzerland atau Singapura yang menakjubkan. Di kampus maya, anda belajar untuk mencipta sambungan yang bermakna dalam persekitaran digital. Fakta Utama Sijil Sijil Tamat Tempoh Hari Rendaman: 6 jam Akademi Junior: dari kursus 1 minggu hingga 3 minggu Bahasa Inggeris Perancis (sesi terhad EHL Akademi Muda) Tarikh Mula Sepanjang tahun (cuti sekolah & hujung minggu) Faedah Pintu masuk ke program Sarjana Muda: Pengecualian daripada yuran permohonan. -
Kursus
Sepenuh Masa
2 - 21 hari
English, Perancis
Kampus
Online
 
The MBA Tour
Singapura +6 Lagi

Sertailah kami di The MBA Tour untuk berhubung dengan sekolah perniagaan terkemuka dari seluruh dunia! Algoritma pemadanan pintar kami memberikan pengalaman berpuluh-puluh tah ... +

Sertailah kami di The MBA Tour untuk berhubung dengan sekolah perniagaan terkemuka dari seluruh dunia! Algoritma pemadanan pintar kami memberikan pengalaman berpuluh-puluh tahun untuk mengesyorkan sekolah terbaik untuk anda. -
Kursus
Sepenuh Masa
English
Online
 

Dapatkan biasiswa yang bernilai hingga USD 10,000

Terokai pilihan yang ditawarkan oleh biasiswa kami kepada anda.
Tileyard Education
Singapura

Hit Academy Asia: Singapura ialah program muzik antarabangsa di mana artis, penulis dan penerbit akan mencipta lagu-lagu hit bersama profesional dari Tileyard London dan Lagu ... +

Hit Academy Asia: Singapura ialah program muzik antarabangsa di mana artis, penulis dan penerbit akan mencipta lagu-lagu hit bersama profesional dari Tileyard London dan Lagu Prolific, termasuk pembuat hit Tat Tong, Charlie Lim, Evan Low dan Sister Bliss (Faithless). “Saya sangat gembira dan berbesar hati untuk menjadi sebahagian daripada Hit Academy Asia tahun ini, dan saya berharap dapat bertemu dan memupuk bakat pemuzik muda Singapura yang menakjubkan”. Tat Tong (Penulis Hit Platinum 80x) The Hit Academy Asia: Singapura terdiri daripada dua bahagian: Kelas induk dalam talian dan bimbingan industri (Sept-Okt) Kem penulisan lagu komersial, Singapura (21-23 Okt) Lagu yang telah siap juga akan dimainkan untuk label rakaman dan eksekutif penerbit muzik di Asia Tenggara dan UK. Program Tileyard dan kem penulisan lagu sebelum ini telah memperoleh lagu untuk BMG, Felt Music, Netflix, Saluran 4, Sony Music dan banyak lagi. Selain itu, semua pelajar mendapat manfaat daripada akses sepanjang hayat kepada Tileyard Education perpustakaan pembelajaran dalam talian dan diskaun hebat untuk peralatan muzik, perisian dan langganan daripada Spitfire Audio, Focusrite, Yamaha, Chartmetric dan banyak lagi. “Saya teruja dan bersyukur kerana menjadi sebahagian daripada Hit Academy Asia, yang telah mengumpulkan pasukan yang hebat dan kurikulum praktikal yang berasas yang saya harap tersedia semasa saya memulakan kerjaya saya! Saya sangat berharap untuk membantu menyumbang di mana saya boleh dan membantu artis baru mencari suara mereka dalam proses itu”. Charlie Lim “Lagu Prolifik membawa sejarah penulisan popular kami ke Tileyard Education di The Hit Academy Asia: Singapura. Dengan lebih 30 pemain nombor 1 global dan 10 teratas sejak beberapa tahun yang lalu, kami tidak sabar untuk bertemu, memupuk dan bekerjasama dengan pembuat hit masa depan terbaik dari rantau ini. ” Roo Pigott, Lagu Prolifik -
Kursus
Sepenuh Masa
6 - 7 minggu
English
Sep 2022
Dalam Talian & Kampus Digabungkan
Kampus
Online
 
LSBF Singapore
Singapura

LSBF Singapore , dianugerahkan dengan Status Rakan Belajar yang Disetujui Platinum oleh Persatuan Akauntan Bertauliah Berkanun (ACCA), menawarkan kepada pelajar semua yang mer ... +

LSBF Singapore , dianugerahkan dengan Status Rakan Belajar yang Disetujui Platinum oleh Persatuan Akauntan Bertauliah Berkanun (ACCA), menawarkan kepada pelajar semua yang mereka perlukan untuk lulus dalam peperiksaan ACCA mereka: tutor yang sangat berpengalaman, bahan kajian berdasarkan peperiksaan, pengaturan kajian yang fleksibel, dan banyak lagi lebih, semuanya dirancang dengan pemikiran pelajar. -
Kursus
Sepenuh Masa
English
Kampus
Online
 
Human Capital (Singapore)
Singapura +3 Lagi

Program ini berpunca daripada inisiatif awal oleh HCS mengenai Program Penyerapan Global, yang telah dilancarkan oleh Menteri Heng Swee Keat pada November 2013. APQ ini bertuj ... +

Program ini berpunca daripada inisiatif awal oleh HCS mengenai Program Penyerapan Global, yang telah dilancarkan oleh Menteri Heng Swee Keat pada November 2013. APQ ini bertujuan untuk menyokong agenda SkillsFuture Singapura dan kemajuan ekonomi Singapura bergerak ke fasa seterusnya dalam pembangunan ke arah ekonomi maju dan masyarakat inklusif. -
Kursus
Sepenuh Masa
8 bulan
English, Cina
Kampus
 
Tourism Management Institute Of Singapore
Singapura

Singapura kekal sebagai salah satu negara yang paling banyak dikunjungi di dunia. Warisan yang kaya dan budaya yang pelbagai adalah antara sebab utama yang menyumbang kepada p ... +

Singapura kekal sebagai salah satu negara yang paling banyak dikunjungi di dunia. Warisan yang kaya dan budaya yang pelbagai adalah antara sebab utama yang menyumbang kepada populariti, jadi penting untuk melengkapkan pemandu pelancong Singapura dengan pengetahuan. -
Kursus
Kampus
 
Singapore Business School
Singapura

Sepanjang kursus ini, anda akan belajar bagaimana anda dapat melakukan pemasaran yang berjaya di saluran yang berbeza dan bagaimana anda dapat membina perniagaan yang berjaya ... +

Sepanjang kursus ini, anda akan belajar bagaimana anda dapat melakukan pemasaran yang berjaya di saluran yang berbeza dan bagaimana anda dapat membina perniagaan yang berjaya dengan petunjuk yang jelas. -
Kursus
English
Online
 
EHL Hospitality Business School
Singapura

Mengapa Ambil Kursus Ini? Untuk mendapatkan pandangan tentang pemikiran reka bentuk, salah satu kaedah inovasi yang paling popular digunakan pada model perniagaan. Untuk meras ... +

Mengapa Ambil Kursus Ini? Untuk mendapatkan pandangan tentang pemikiran reka bentuk, salah satu kaedah inovasi yang paling popular digunakan pada model perniagaan. Untuk merasa selesa dengan kekacauan reka bentuk model perniagaan perkhidmatan Untuk memahami 360° mencipta perkhidmatan, dalam konteks model perniagaan dengan berbilang antara muka Untuk membangunkan inovasi strategik: Melangkaui inovasi operasi tambahan kepada mengutamakan pelanggan strategik Untuk memahami landskap digital, cara perkhidmatan digital dicipta dan kesan perniagaan yang terhasil Fakta Utama Tempoh Persediaan + 3 Hari di kampus Lokasi EHL Kampus (Singapura) Bukti Kelayakan Dihantar EHL Sijil Pencapaian Bahasa Kursus Inggeris Mod Latihan Sepenuh Masa, Di Tapak Apa yang Membuatkan Kursus Ini Istimewa? Akses kepada penceramah tetamu dan contoh sebenar daripada pelbagai konteks industri perkhidmatan Peluang untuk rangkaian dengan peserta lain dan penceramah jemputan Hubungan antara teori dan amalan melalui kes perniagaan langsung: cipta model perniagaan anda sendiri. Belajar dengan Melakukan: alami tindakan proses pemikiran reka bentuk Semua bahan kursus boleh diakses melalui Sistem Pengurusan Pembelajaran dalam talian -
Kursus
Sepenuh Masa
3 - 5 hari
English
Kampus