Pemasaran Fesyen Dan Komunikasi - Tahun Akademik - Pengambilan Kejatuhan

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

Pemasaran Fesyen Dan Komunikasi - Tahun Akademik - Pengambilan Kejatuhan

IED – Istituto Europeo di Design Florence

Jadual - Pelajaran dijalankan dari Isnin hingga Jumaat, sepenuh masa.

Sasaran - The Fesyen Komunikasi dan Pemasaran - Program Tahun Akademik Ditujukan kepada profesional muda yang ingin meningkatkan daya saing mereka atau menukar arah profesional mereka; Pelajar yang ingin mendapatkan asas Komunikasi dan Pemasaran dalam bidang fesyen untuk pendidikan berterusan atau untuk memasuki dunia kerja; Dan pelajar Fesyen, Komunikasi atau Pemasaran yang ingin meneroka spesifik dunia fesyen dalam bidang pengajian yang mereka pilih.

Struktur dan metodologi - Pada pelajar IED Firenze mempunyai kemungkinan mendaftar dalam mana-mana dua semester berturut-turut untuk mencipta Tahun Akademik.

  • Pemasaran Fesyen - Semester Kejatuhan + Komunikasi Fesyen - Spring Semester
  • Pemasaran Fesyen - Kejatuhan Semester + Styling Fesyen - Spring Semester
  • Media Baru Fesyen - Kejatuhan Semester + Komunikasi Fesyen - Semester Spring
  • Fashion New Fashion - Fall Semester + Styling Styling - Spring Semester

Fesyen Komunikasi dan Pemasaran - Akademik Tahun distrukturkan sebagai melintang dan program yang dibangunkan melalui kursus-kursus yang bertujuan untuk menyediakan peserta untuk bekerja dalam dunia fesyen fokus. Ini dicapai dalam kelas dan projek-projek khas di mana peserta akan bekerjasama dengan syarikat-syarikat sebenar dan tokoh profesional, menghadapi isu-isu sebenar dan memperbaiki masalah dan analisis kemahiran masalah mereka. Tahun Akademik juga memberikan asas yang kukuh kepada para peserta yang ingin melanjutkan pelajaran. Program ini akan focuse kepada topik-topik tertentu amat relevan kepada sektor fesyen dari segi imej komunikasi dan perhubungan awam, perdagangan visual, pelan perniagaan, harga dan perancangan strategik melalui media tradisional dan baru.

Kursus-kursus ini bertujuan untuk menyediakan melintang dan pelbagai aspek pendekatan yang perlu untuk berjaya mengemudi dan berkomunikasi dalam sistem Fashion, termasuk kursus khusus mengenai asas-asas Fesyen Komunikasi, Media Baru (Digital Communication- memberi tumpuan kepada fesyen blog) dan Perancangan Acara. Aspek Media Sosial dipertingkatkan dengan kerjasama dengan Luisaviaroma dan penyelesaian yang avant-garde yang Florentine tukang meminta untuk kekal berdaya saing dalam pasaran di seluruh dunia.

The IED mempunyai tradisi yang panjang dan cemerlang dalam melatih profil untuk Fashion Design & Pengurusan dan selama bertahun-tahun telah membangunkan beberapa kenalan dan projek-projek dengan syarikat-syarikat utama dalam bidang fesyen. Ini memberikan peserta kelebihan bekerja bersama profesional dan syarikat-syarikat pada tahun ini dan mewujudkan projek-projek inovatif dan berdaya saing yang membantu peserta memahami isu-isu sebenar dunia fesyen dan meningkatkan kerja berpasukan dan kemahiran menyelesaikan masalah kreatif.

Pada tamatnya peserta program sepanjang tahun mempunyai kemungkinan untuk mengajukan magang 3 hingga 6 bulan secara fesyen

This school offers programs in:
  • English


Tarikh Akhir Kemaskini September 1, 2017
Tempoh & Harga
This course is Lokasi Kampus
Start Date
Tarikh mula
Sept. 2018
Duration
Tempoh
30 
Sepenuh masa
Price
Harga
12,600 EUR
Locations
Itali - Florence, Tuscany
Tarikh mula: Sept. 2018
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Sept. 2018
Itali - Florence, Tuscany
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat