B2B Penilaian Pelanggan di Asia
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Kuala Lumpur, مليسيا
Bahasa
Minta maklumat
Format kajian
Di kampus
Tempoh
2 hari
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
SGD 2,800 / per course *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Jan 2025
* Bil.makan tengah hari & teh & menutup koktel
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
B2B Penilaian Pelanggan di Asia
Gambaran Keseluruhan Kursus
Seminar dua hari itu akan melatih anda untuk menilai dan menguruskan pelanggan dalam sektor B2B di Asia. Kursus ini mengajar anda satu pendekatan berstruktur untuk menilai kecergasan produk berbanding penawaran pesaing, mengukur saiz pasaran dan menguji pasaran ini tanpa mengambil risiko terlalu banyak. Selain itu, seminar ini menyediakan pengenalan kepada mewujudkan saluran jualan, menyediakan kempen pelancaran produk dan menguruskan hubungan dengan akaun utama anda.
 
 
Mengapa anda hendaklah hadir?
Menilai pelanggan dalam sektor B2B, memilih strategi jualan sesuai antara alternatif mengelirukan dan menguruskan pelanggan utama anda adalah penting untuk kejayaan jangka panjang anda dan keuntungan di Asia.Seminar dua hari melengkapkan anda dengan alat profesional untuk mewujudkan mampan, berkesan dan menguntungkan saluran jualan di Asia.
 
 
Adakah anda mahu
 
- Mengenal pasti pelanggan B2B yang betul di Asia?
- Profil dan menilai bakal pelanggan anda?
- Menjual opsyen nilai ditambah yang lebih tinggi kepada pelanggan anda yang sedia ada?
- Memantau pelanggan anda dan menjangka keperluan mereka?
- Meningkatkan hubungan anda dengan akaun utama?
- Mewujudkan strategi jualan yang berkekalan di Asia?
Mengenai Sekolah
Soalan
Kursus Serupa
Sekolah Musim Panas di Asia – Singapura
- Singapore, Singapura