Baca keterangan rasmi

PROGRAM INI DALAM PORTUGIS Diajar

  • Makmal Pengurusan Sekolah
  • Jenis kursus: Lanjutan
  • Bahasa Portugis
  • Penyelaras: Marcelo Nacimento, Roberto Muntoreanu
  • Rumah: Mac
  • Hari: Selasa dan Khamis
  • Waktu: 19:30-22:30
  • Jumlah jam: 60H
  • Jangka masa: 2.5 bulan

MATLAMAT

Kursus ini bertujuan untuk memahami penjenamaan, dan peranan profesional dalam jenama pengurusan strategik. Kursus ini memberi maklumat kepada para peserta untuk mempunyai pandangan semasa Penjenamaan dan identiti boleh membangunkan strategi dan mengarahkan ungkapan daripada jenama kita berjaya, supaya mereka berdiri di atas pasaran rujukan mereka.

Kelas akan diajar oleh profesional yang mempunyai kepakaran yang diiktiraf dalam pasaran, yang akan membawa data dari realiti agensi, pelanggan dan kes-kes besar. Idea ini adalah untuk memberikan pelajar cara yang praktikal cabaran dan peluang-peluang yang berkaitan dengan Penjenamaan.

KHALAYAK

Pelajar-pelajar, graduan baru-baru ini atau profesional dalam Design, Pemasaran, Komunikasi, Kesenian dan pihak berkepentingan yang bertujuan untuk mengembangkan pengetahuan mereka mengenai perkara ini.

PENYELARASAN

Marcelo Nascimento

Designer khusus dalam pemikiran reka bentuk, UX dan perancangan komunikasi yang strategik. Mempunyai pengalaman yang luas dalam membangunkan strategi jenama, telah berkhidmat pelanggan seperti FGV, Disney, Bayer, Tiket, penuh perhatian, Coca-Cola dan syarikat-syarikat besar yang lain. Ia adalah rakan kongsi dan Inovasi Pengurus BINKY.

Roberto Muntoreanu

Pereka grafik dan ilustrator yang berpengalaman dalam pengurusan akaun, sumber manusia dan jenama. Ia kini merupakan rakan kongsi dan penasihat kreatif Binky. Sepanjang kerjayanya, secara aktif mengambil bahagian dalam kempen untuk Kumpulan Accor dan seterusnya untuk Edenred, yang menghasilkan Top anugerah HR Minda dan Syarikat Terbaik untuk Bekerja Untuk. Beliau telah berkhidmat pelanggan dari pelbagai bidang, termasuk, Disney, GSK, Tiket, penuh perhatian, Coca-Cola, Petrobras, Odebrecht, SulAmérica dan Sekretariat Kesihatan Rio de Janeiro.

KAWASAN KAJIAN

Hal perkara:

  • Pengenalan kepada penjenamaan - Fasa strategik - bina platform jenama - Jenama Architecture - Alami jenama - Pembinaan identiti visual dan verbal - Pengurusan Jenama - archetypes - Kes - Projek Kumpulan Pembangunan
Program diajar dalam:
Portuguese (Brazil)

Lihat 3 lagi program yang ditawarkan oleh IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro »

This course is Lokasi Kampus
Start Date
Sept. 2019
Duration
60 
Sambilan
Price
25,950 BRL
Ikut lokasi
Ikut tarikh
Start Date
Sept. 2019
Tarikh tutup permohonan

Sept. 2019