Diploma Pascasiswazah dalam Pengurusan Pemasaran

IMM Graduate School of Marketing

Penerangan Program

Baca keterangan rasmi

Diploma Pascasiswazah dalam Pengurusan Pemasaran

IMM Graduate School of Marketing

Diploma Pasca Siswazah dalam Pengurusan Pemasaran ditawarkan pada peringkat 8 dari NQF (sejajar dengan HEQF) dan akan terdiri daripada 120 kredit. Diploma ini bertujuan untuk orang-orang dalam, atau bergerak ke arah kedudukan pemasaran kanan, yang sudah memiliki kelayakan sarjana muda yang diiktiraf dan ingin meningkatkan kemahiran dan pengetahuan pemasaran mereka.

Kriteria kemasukan

  • Kelayakan tiga tahun yang sesuai dan diiktiraf di peringkat NQF 7.
  • Sekurang-kurangnya tiga tahun pengalaman pemasaran atau pemasaran berkaitan yang sesuai.
  • Sebuah CV dan surat motivasi diperlukan.

Pemohon dikehendaki melengkapkan borang Permohonan Kemasukan Siswazah untuk Diploma Lepasan Ijazah dalam Pengurusan Pemasaran, yang bersama-sama dengan salinan sijil pendidikan, dokumen identiti / pasport yang disahkan, surat motivasi dan CV, hendaklah dikembalikan melalui pos berdaftar kepada:

Dekan: Pengajian Siswazah

IMM GSM

PO Box 91820

Auckland Park

2006

Deposit tidak boleh dikembalikan (lihat struktur yuran) mesti menemani borang permohonan. Pemohon mungkin dikehendaki menghadiri temu bual pemilihan mengikut budi bicara IMM GSM. Program ini dibahagikan seperti berikut:

  • Penyerahan tugasan dalam setiap modul kecuali Advanced Marketing Practicum 4.Sila rujuk kepada Kalendar Peristiwa.
  • Peperiksaan buku terbuka dalam setiap modul, kecuali dalam Advanced Marketing Practicum 4. Sila rujuk Kalendar Acara.
  • Penyempurnaan praktikum pemasaran. Tiada tugasan atau peperiksaan diperlukan. Akan ada penilaian praktikal.

Semua modul pada program adalah wajib.

Diploma Pasca Siswazah dalam Pengurusan Pemasaran merangkumi lima modul wajib dan distrukturkan seperti berikut:

  • ABM401 - Pengurusan Jenama Lanjutan 4 (20 kredit)
  • ADM401 - Advanced Digital Marketing 4 (20 credits)
  • AGM401 - Advanced Global Marketing 4 (20 credits)
  • AMP401 - Advanced Marketing Practicum 4 (40 kredit) - penilaian praktikal. Tiada tugasan atau peperiksaan bertulis yang diperlukan.
  • ASM401 - Pemasaran Strategik Lanjutan: Teori dan Amalan 4 (20 kredit)

Diploma Lepasan Ijazah dalam Pengurusan Pemasaran boleh diselesaikan dalam sekurang-kurangnya satu tahun pengajian.

Diploma Pasca Siswazah dalam Pengurusan Pemasaran mestilah disiapkan dalam tempoh tiga tahun.

This school offers programs in:
  • English


Tarikh Akhir Kemaskini June 13, 2018
Tempoh & Harga
This course is Lokasi Kampus
Start Date
Tarikh mula
Feb. 2019
Duration
Tempoh
1 - 3 
Sambilan
Sepenuh masa
Locations
Afrika Selatan - Johannesburg, Gauteng
Tarikh mula : Feb. 2019
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat
Dates
Feb. 2019
Afrika Selatan - Johannesburg, Gauteng
Tarikh tutup permohonan Permintaan Maklumat
Tarikh akhir Permintaan Maklumat