Perisikan Pasaran dan Penyelidikan Pasaran di Asia
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Kuala Lumpur, مليسيا
Bahasa
Minta maklumat
Format kajian
Di kampus
Tempoh
2 hari
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
SGD 2 / per course *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Jan 2025
* Bil.makan tengah hari & teh & menutup koktel
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Perisikan Pasaran dan Penyelidikan Pasaran di Asia
Gambaran Keseluruhan Kursus
Dalam seminar dua hari ini, anda akan bekerja dengan salah satu di dunia 'pemikir strategik utama s untuk membina risikan pasaran dan penyelidikan pasaran kemahiran untuk meningkatkan syarikat anda prestasi. Kursus ini mengajar pendekatan berstruktur untuk mengumpul, menganalisis dan menyampaikan maklumat penting untuk membuat keputusan pengurusan. Ia menggariskan komponen sistem risikan pasaran dan menunjukkan anda bagaimana untuk menjalankan penyelidikan pasaran yang akan memacu strategi 's syarikat anda dan menyediakan serta-merta, maklumat yang menjurus kepada keputusan taktikal.
 
 
Mengapa anda hendaklah hadir?
Strategi pemasaran yang baik bergantung kepada maklumat pasaran yang unggul. Dalam kebanyakan syarikat, maklumat pasaran pati secara tidak wajar dikumpul dan dianalisis.Seminar dua hari melatih anda dalam terbaru penyelidikan dan risikan pasaran trend untuk meningkatkan keupayaan anda untuk memindahkan maklumat pasaran kepada strategi yang pragmatik untuk mencapai syarikat anda 's wawasan jangka pendek dan jangka panjang dan kekal di hadapan persaingan anda di Asia.
Adakah anda mahu
 
- Kenal pasti keperluan maklumat dan meningkatkan perkongsian maklumat pasaran dalam syarikat anda?
- Memahami komponen sistem maklumat pasaran?
- Mereka bentuk ringkas penyelidikan dan merancang kajian pasaran?
- Pilih kaedah yang bersesuaian untuk menjalankan penyelidikan pasaran?
- Menggunakan internet untuk mencari dan membina data pasaran?
- Gunakan maklumat pasaran sebagai sebahagian daripada proses perancangan?
- Membina profil pesaing dan menjangka bergerak mereka akan datang?