Keystone logo

2 Tahun Asas Program dalam Reka Bentuk Permainan 2024

Penapis

Penapis

  • Tahun Asas
  • Pengajian Reka Bentuk
  • Reka Bentuk Media
  • Reka Bentuk Permainan
Bidang pengajian
  • Pengajian Reka Bentuk (2)
  • Kembali ke kategori utama
Lokasi
Cari lebih banyak lokasi
Jenis darjah
Tempoh
Kepantasan belajar
Bahasa
Bahasa
Format kajian

    Tahun Asas Program dalam Reka Bentuk Permainan

    reka bentuk permainan menggunakan seni, reka bentuk grafik, penulisan, dan pengaturcaraan komputer untuk mewujudkan asli dan unik kandungan permainan video. reka bentuk permainan boleh digunakan untuk membuat pelbagai bentuk hiburan serta program-program pendidikan yang boleh digunakan di sekolah-sekolah atau sebagai sebahagian daripada latihan pekerja.

    Setahun asas adalah program akademik yang memberikan pelajar peluang untuk membiasakan diri dengan kursus kehidupan kolej dan universiti. Dengan menyediakan pelajar untuk jangkaan pendidikan tinggi, asas tahun boleh membantu pelajar untuk menjadi lebih berjaya dalam kerjaya akademik mereka.