Animasi, VXF, Permainan dan VR: Asas
Escola Britânica de Artes Criativas
Maklumat Utama
Lokasi kampus
Pinheiros, Brazil
Bahasa
Portugis, Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
5 bulan
laju
Minta maklumat
Yuran tuisyen
BRL 1,300 *
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
* 6 ANSURAN BRL 1,300
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Mengenai Wiki
Peluang unik untuk mendekatkan diri dengan dunia grafik komputer dan memperoleh pengetahuan am dalam pelbagai segmennya seperti: Animasi, Seni Konsep, Kesan Khas (VFX), Permainan dan Realiti Maya (VR). Pembelajaran berlaku semasa pembangunan satu siri projek, iaitu, pelajar akan "belajar dengan melakukan", dengan cara 100% praktikal dan antara disiplin. Program ini diwujudkan untuk pelajar yang berminat dalam subjek tersebut, tetapi mempunyai sedikit atau tiada pengalaman dan ingin menjadi profesional di kawasan itu atau menukar kerjaya.
Kursus ini distrukturkan dalam tiga modul. Pada mulanya, elemen utama diusahakan, seperti: penangkapan imej, penciptaan daripada bahan mentah dan tanggapan umum perisian utama yang digunakan dalam industri. Dalam peringkat ini, profesion kawasan itu dikontekstualisasikan. Dalam modul kedua dan ketiga, pelajar memilih kawasan khusus untuk dibangunkan dengan lebih mendalam: Animasi, Permainan atau Kesan Visual. Dengan taklimat sebenar, dengan kerjasama pengeluar di pasaran, dia mengambil bahagian dalam semua peringkat projek sehingga pembentangan kepada pelanggan akhir.
Keputusan yang dijangka
- Asas penting dalam pelbagai bidang grafik komputer: Animasi, Seni Konsep, Kesan Khas (VFX), Permainan dan Realiti Maya (VR). Pengetahuan ini akan membolehkan pelajar membuat pilihan yang selamat tentang langkah seterusnya ke arah pengkhususan dalam bidang yang paling sesuai untuknya.
- Boleh menguruskan projek di kawasan tersebut
- Merumus penyelesaian kepada masalah
- Pemahaman elemen dan konsep asas, kapasiti teknikal umum dan dalam bidang yang diminati
- Portfolio Peribadi (ShowReel)
Jadual kelas
Tiga kali seminggu:
Rabu dan Khamis dari jam 19:00 hingga 23:00
dan pada hari Sabtu dari 9 pagi hingga 1 tengah hari
*tertakluk kepada perubahan.
Struktur kursus
Ini adalah kursus yang tidak dibahagikan kepada mata pelajaran, ia mengikut metodologi pengajaran British, menjadi 100% antara disiplin dan memberi tumpuan kepada pembelajaran melalui satu siri projek. Semua konsep, teori dan amalan dibentangkan kepada pelajar sepanjang pembangunan kerja, dengan cara melintang sepenuhnya.
MODUL I: PENGETAHUAN DALAM ANIMASI, PERMAINAN DAN KESAN VISUAL
- tangkapan imej
- ciptaan daripada bahan mentah
- pengetahuan am tentang perisian utama yang digunakan dalam industri
- kontekstualisasi profesion utama untuk membantu pelajar dalam memilih bidang yang diminati.
MODUL II - TALIAN PAIP PROJEK
Pada peringkat ini, pelajar akan melalui saluran paip projek dan bekerja pada kemahiran umum dan pada bidang pilihan: permainan, animasi atau kesan visual dalam kumpulan kawasan tertentu. Pada akhirnya pasukan berkumpul untuk memuktamadkan projek.
MODUL III - TAKLIMAT INDUSTRI
Dengan kerjasama pengeluar di pasaran, penyelaras menyampaikan beberapa taklimat kepada pelajar. Projek-projek ini akan dibangunkan dari awal, membolehkan pelajar berhubung dengan semua peringkat: pra-pengeluaran, pengeluaran dan pasca-pengeluaran, dalam kawasan minat mereka yang dipilih sebelum ini. Untuk membuat kesimpulan, pelajar membuat pembentangan kepada pelanggan akhir, mensimulasikan penghantaran sebenar.
syarat pendaftaran
Calon yang diterima masuk ke dalam proses pemilihan boleh mendaftar dengan mengemukakan dokumen berikut:
- Salinan RG dan CPF (atau Pasport / RNE untuk pelajar antarabangsa)
- Salinan Bukti Kediaman (dengan poskod)
- 1 foto 3x4 (atau fail digital dalam format JPG)
- Tandatangan kontrak untuk penyediaan perkhidmatan pendidikan oleh EBAC