Kecemerlangan Pengurusan Kualiti Lanjutan
London Business Training & Consulting
Maklumat Utama
Lokasi kampus
London, United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
9 hari
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
Dengan menghadiri kursus ini, anda akan tahu bagaimana untuk memastikan kualiti tertanam dalam produk dan perkhidmatan anda dari peringkat reka bentuk awal pembangunan produk dan perkhidmatan anda.
Kejayaan atau kegagalan program pengurusan kualiti anda akan bergantung pada orang dalam organisasi anda.Kursus ini akan memberi anda kemahiran dan pengetahuan HR yang diperlukan untuk memastikan program Pengurusan Kualiti anda berjaya.
Dengan menghadiri kursus ini, anda juga akan memahami kepentingan rantaian bekalan kepada kejayaan program Pengurusan Kualiti anda.Ia membantu anda meningkatkan penglibatan dengan rantaian bekalan anda.
Anda akan membangunkan kemahiran Pengurusan Kualiti teknikal anda dengan memperkenalkan anda kepada alat dan teknik teras.
Cara yang berkesan untuk menilai usaha pengurusan kualiti anda adalah dengan diaudit.Kursus ini menggariskan proses audit dan memperkenalkan anugerah kualiti utama yang digunakan oleh banyak organisasi sebagai kaedah pengauditan kendiri.
Kursus ini akan dibungkus dengan ringkasan mata pembelajaran utama, diikuti dengan latihan perancangan tindakan dengan tujuan untuk menggunakan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi serta-merta selepas anda kembali bekerja.Sokongan selepas kursus juga tersedia berhubung dengan pelaksanaan pelan tindakan anda, sehingga enam (6) bulan selepas tamat kursus.
Agenda
Reka bentuk untuk Kualiti
- Reka bentuk, inovasi dan penambahbaikan
- Kawalan dan pengurusan reka bentuk
- Piawaian dan spesifikasi
- Reka bentuk kualiti sektor perkhidmatan
Pengurusan Kualiti – Faktor Sumber Manusia
- Manusia dan struktur organisasi
- Kerja berpasukan untuk kualiti
- Komunikasi untuk kualiti
- Latihan untuk kualiti
Pengurusan Kualiti dalam Rantaian Bekalan
- Amalan pembelian dalam pengurusan kualiti
- Hubungan pelanggan-pembekal
- Dari kontrak kepada perkongsian
- Inovasi dalam rantaian bekalan
- Rantaian saling bergantung
Penggunaan Fungsi Kualiti – Rumah Kualiti
- Memahami keperluan pelanggan
- QFD langkah utama
- Menggabungkan keperluan pelanggan ke dalam definisi produk dan proses
- Pelaksanaan QFD
Alat, Sistem dan Teknik Pengurusan Kualiti
- Alat dan teknik asas
- Mod kegagalan, kesan dan analisis kritikal (FMECA)
- Kawalan proses statistik (SPC)
- Meningkatkan prestasi penyelenggaraan
Audit Kualiti, Anugerah dan Pelaksanaan
- Audit kualiti
- Malcolm Baldrige, Hadiah Deming dan Anugerah Kualiti Eropah
- Pelaksanaan pengurusan kualiti
- Pengurusan perubahan
Pengurusan Kualiti dalam Sektor Perkhidmatan
- Kualiti dalam organisasi produk vs organisasi perkhidmatan
- Dimensi kualiti dalam perkhidmatan
- Bagaimana untuk mencapai kualiti perkhidmatan
- Kecemerlangan perkhidmatan pelanggan dan kepuasan pelanggan
Semakan Kursus
- Ringkasan dan imbasan objektif pembelajaran utama
- Perancangan Tindakan
Penonton sasaran
Kursus ini sesuai untuk:
- Pengarah operasi
- Mengetuai pengurusan penyelenggaraan dan operasi
- Eksekutif kanan, pengurus, penasihat dan pegawai yang ingin mengembangkan pengetahuan menyeluruh tentang pengurusan kualiti.
Hasil pembelajaran
Setelah tamat kursus ini, anda akan:
- Menghargai keperluan untuk menggabungkan kualiti dari peringkat reka bentuk.
- Fahami cara orang dalam organisasi anda boleh membuat atau memecahkan matlamat kualiti anda.
- Membangunkan kemahiran yang diperlukan untuk bekerjasama dengan rantaian bekalan anda dalam mencapai kualiti.
- Menghargai alat dan teknik berkualiti yang anda gunakan.
- Fahami cara anda boleh mencapai matlamat kualiti anda melalui penggunaan audit dan anugerah kualiti.
- Periksa selok-belok mengaplikasikan dirian berkualiti dalam penyampaian perkhidmatan.
- Laksanakan Pelan Tindakan di tempat kerja anda menggunakan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi melalui kursus.