Keperluan Operasi Perbankan
London Business Training & Consulting
Maklumat Utama
Lokasi kampus
London, United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
1 minggu
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
Gambaran keseluruhan
Kursus ini memberi tumpuan kepada elemen operasi utama dalam menyampaikan perkhidmatan perbankan yang berkualiti kepada pelanggan.
Kursus ini juga akan termasuk lawatan tapak ke organisasi yang berkaitan dengan kursus supaya perwakilan boleh membangunkan pemahaman tentang cara rakan sezaman mereka berfungsi dalam dunia sebenar.
Kursus ini akan dibungkus dengan ringkasan mata pembelajaran utama, diikuti dengan latihan perancangan tindakan dengan tujuan untuk menggunakan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi serta-merta selepas anda kembali bekerja. Sokongan selepas kursus juga tersedia berhubung dengan pelaksanaan pelan tindakan anda, sehingga enam (6) bulan selepas tamat kursus.
Agenda
Kecemerlangan Operasi Perbankan
- Apakah kecemerlangan operasi dalam perbankan?
- Prinsip kecemerlangan operasi
- Model kecemerlangan operasi
- Perancangan pelaksanaan
Operasi Perbankan – Pengalaman Pelanggan
- Sumber aduan pelanggan
- Mewujudkan program penambahbaikan
- Faedah mencipta pengalaman pelanggan yang lebih baik
- Mengekalkan peningkatan melalui ketangkasan
Operasi Perbankan – Budaya dan Kelakuan
- Cabaran perubahan budaya
- Tingkah laku dan pemerkasaan
- Keperluan disiplin kepimpinan
- Pendekatan bersepadu untuk perubahan yang mampan
Lawatan Tapak
- Lawatan industri ke organisasi yang berkaitan.
- Pandangan tentang kerja dalaman syarikat.
- Peluang untuk belajar melalui interaksi dengan profesional yang berlatih.
Semakan Kursus
- Ringkasan dan imbasan objektif pembelajaran utama
- Perancangan Tindakan
Penonton sasaran
Kursus ini sesuai untuk:
- Kakitangan perbankan yang ingin/perlu meluaskan/mendalam pengetahuan mereka tentang faktor-faktor yang mempengaruhi operasi perbankan.
- Mereka yang ingin mendapatkan gambaran menyeluruh tentang operasi perbankan.
Hasil pembelajaran
Setelah tamat kursus ini, anda akan:
- Menghargai bagaimana kecemerlangan perkhidmatan adalah tindakan melebihi jangkaan pelanggan.
- Fahami sebab pengalaman pelanggan melangkaui perkhidmatan pelanggan.
- Fahami sebab budaya menentukan komitmen organisasi terhadap tahap dan konsistensi penyampaian perkhidmatan.
- Membangunkan perspektif praktikal tentang amalan kerja kontemporari dalam bidang anda.
- Laksanakan Pelan Tindakan di tempat kerja anda menggunakan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi melalui kursus.