Pengurusan Kualiti Strategik
London Business Training & Consulting
Maklumat Utama
Lokasi kampus
London, United Kingdom
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
4 hari
laju
Sepenuh masa
Yuran tuisyen
Minta maklumat
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
pengenalan
Gambaran keseluruhan
Kursus ini akan memberi anda pengetahuan menyeluruh tentang kemahiran dan alatan yang diperlukan untuk menjadikan kualiti sebagai prinsip utama organisasi anda.
Kursus ini juga akan termasuk lawatan tapak ke organisasi yang berkaitan dengan kursus supaya perwakilan boleh membangunkan pemahaman tentang cara rakan sezaman mereka berfungsi dalam dunia sebenar.
Kursus ini akan dibungkus dengan ringkasan mata pembelajaran utama, diikuti dengan latihan perancangan tindakan dengan tujuan untuk menggunakan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi serta-merta selepas anda kembali bekerja. Sokongan selepas kursus juga tersedia berhubung dengan pelaksanaan pelan tindakan anda, sehingga enam (6) bulan selepas tamat kursus.
Agenda
Alat, Sistem dan Teknik Pengurusan Kualiti
- Alat dan teknik asas
- Mod kegagalan, kesan dan analisis kritikal (FMECA)
- Kawalan proses statistik (SPC)
- Meningkatkan prestasi penyelenggaraan
Audit Kualiti, Anugerah dan Pelaksanaan
- Audit kualiti
- Malcolm Baldrige, Hadiah Deming dan Anugerah Kualiti Eropah
- Pelaksanaan pengurusan kualiti
- Pengurusan perubahan
Lawatan tapak
- Lawatan industri ke organisasi yang berkaitan.
- Pandangan tentang kerja dalaman syarikat.
- Peluang untuk belajar melalui interaksi dengan profesional yang berlatih.
Semakan Kursus
- Ringkasan dan imbasan objektif pembelajaran utama
- Perancangan Tindakan
Penonton sasaran
Kursus ini sesuai untuk:
- Pengarah operasi
- Mengetuai pengurusan penyelenggaraan dan operasi
- Eksekutif kanan, pengurus, penasihat dan pegawai yang ingin membangunkan seorang yang mengetahui pengurusan kualiti yang menyeluruh.
Hasil pembelajaran
Setelah tamat kursus ini, anda akan:
- Menghargai alat dan teknik berkualiti yang anda gunakan.
- Fahami cara anda boleh mencapai matlamat kualiti anda melalui penggunaan audit dan anugerah kualiti.
- Periksa selok-belok mengaplikasikan dirian berkualiti dalam penyampaian perkhidmatan.
- Membangunkan perspektif praktikal tentang amalan kerja kontemporari dalam bidang anda.
- Laksanakan Pelan Tindakan di tempat kerja anda menggunakan pengetahuan dan kemahiran yang diperolehi melalui kursus.