AAS dalam Pemasaran dan Komunikasi Fesyen
The New School
Maklumat Utama
Lokasi kampus
New York, Amerika Syarikat
Bahasa
Inggeris
Format kajian
Di kampus
Tempoh
1 - 2 tahun
laju
Sepenuh masa, Sambilan
Yuran tuisyen
USD 1,743 / per credit
Tarikh akhir permohonan
Minta maklumat
Tarikh mula paling awal
Minta maklumat
biasiswa
Terokai peluang biasiswa untuk membantu membiayai pengajian anda
pengenalan
Parsons School of Design di New York City - baru-baru ini dinamakan sebagai Sekolah Terbaik untuk Seni dan Reka Bentuk di Amerika Syarikat dan kedudukan 2 nd di dunia - telah menawarkan pendekatan inovatif untuk pendidikan reka bentuk sejak penubuhannya pada tahun 1896. Hari ini, Parsons adalah Amerika hanya utama sekolah seni dan reka bentuk dalam universiti yang komprehensif: The New School . Di Parsons anda boleh menguasai amalan kreatif yang mantap dan mencetuskan amalan baharu sambil belajar merentas semua disiplin universiti.
Fesyen adalah kuasa global, budaya dan ekonomi. Membimbingnya ialah profesional kreatif dan perniagaan yang berkongsi minat untuk reka bentuk yang cantik, mampan dan relevan. Mereka bekerja dalam bidang seperti perdagangan, pembangunan produk, pengeluaran, komunikasi editorial, ramalan arah aliran, dan perhubungan awam serta dalam jawatan berkaitan pemasaran. Program AAS dalam Pemasaran dan Komunikasi Fesyen ialah program intensif dan fleksibel di mana anda boleh meneroka kerjaya fesyen dan memberi tumpuan kepada minat anda. Diajar oleh profesional yang bekerja, kurikulum mencerminkan trend dan permintaan industri yang berkembang.
Terokai komuniti Pemasaran dan Komunikasi Fesyen AAS untuk melihat perkara yang dilakukan oleh pelajar, fakulti dan alumni di NYC dan di seluruh dunia di parsons.edu/aasfashionmarketing . Program ini adalah sebahagian daripada Parsons' School of Fashion .
Pendidikan Intensif, Fleksibel
Pemasaran dan Komunikasi Fesyen AAS di Parsons ialah program intensif dan fleksibel yang berpusat pada asas strategi komunikasi. Anda meneroka hubungan antara jenama, produk dan khalayak serta peranan amalan pemasaran dan komunikasi dalam sistem fesyen yang lebih luas. Anda belajar tentang trend, visual dan penyelidikan pengguna serta memperoleh kemahiran dalam mentafsir data untuk mengeluarkan cerapan. Anda mengenal pasti dan menyaring trend dan sikap sosial, budaya dan ekonomi serta mempengaruhi wacana tentang topik seperti jantina, bangsa, penggunaan dan kesejahteraan.
Laluan ke Banyak Bidang Fesyen
Sebagai pelajar Pemasaran dan Komunikasi Fesyen, anda menggunakan pendekatan bersepadu untuk penyelidikan, reka bentuk, strategi dan pemikiran kreatif. Anda bekerjasama dengan pelajar Rekaan Fesyen dalam pertandingan dan projek dengan rakan kongsi luar seperti Louis Vuitton, HUGO BOSS, Under Armour, ISKO, Byredo dan CARE, menyelidik konsep dan strategi yang terlibat dalam membawa penyelesaian, produk dan sistem yang inovatif ke peringkat global. Elektif mengenai pengilangan yang bertanggungjawab dari segi sosial dan alam sekitar serta amalan dan kursus global yang dikongsi dengan program Reka Bentuk Fesyen AAS menyediakan anda untuk berfikir secara kreatif dan teliti tentang kebimbangan dunia fesyen masa kini. Pelajar dalam program ini juga mendapat manfaat daripada sumber, rangkaian pelajar, dan kepakaran fakulti komuniti seluruh universiti yang terlibat dalam pengurusan dan keusahawanan .
Siri Makmal Mendedahkan Anda kepada Industri
Bahagian teras dalam kurikulum Pemasaran dan Komunikasi Fesyen AAS ialah Siri Makmal Sekolah Fesyen, yang merangkumi kuliah mingguan oleh tokoh terkemuka antarabangsa dalam industri fesyen. Pembentangan memfokuskan pada amalan semasa dalam hubungan dengan trend yang lebih besar dalam reka bentuk, pemasaran, media, teknologi dan kemampanan. Perbincangan tentang konsep dan isu yang muncul daripada kuliah mingguan menyokong anda dalam menerapkan amalan industri semasa dan pandangan dalam kerja anda sendiri dan membolehkan anda merenung dan membentuk aspirasi profesional anda.
Galeri
Peluang kerjaya
Alumni Bekerja dalam Fesyen di Jawatan dan Firma Berikut
Penyelaras Perhubungan Awam, Thomas Pink–LVMH
Eksekutif Akaun, Givenchy
Pengurus Pemasaran Global, Ralph Lauren
Penyelaras Persembahan Jenama, Tommy Hilfiger
Pedagang Dalam Talian, Saks Fifth Avenue
Pengurus Pengeluaran Bersekutu, POLO–Ralph Lauren
Editor Fesyen, majalah U
Eksekutif Akaun Digital, Kumpulan Media Sindiket
Pembantu Pemborong, Elie Tahari
Pembantu Perhubungan Awam, Roger Vivier
Penolong Pembeli, Marc oleh Marc Jacobs
Penyelaras Pengeluaran Beg Tangan, Michael Kors
Penolong Jenama, BHLDN–Urban Outfitters
Perancang Bersekutu, Macy's Inc.
Penyelaras Pengeluaran, Teori
Penolong Pembeli Kanan, Couture, Bergdorf Goodman
Pengurus E-dagang, Nicole Miller
Eksekutif Akaun, Alexander Wang