ISS International Business School of Service Management

Pengenalan

Baca keterangan rasmi

Kursus dan latihan ISS memberi tumpuan kepada pengukuhan dan pembangunan syarikat di mana perkhidmatan sudah atau akan memainkan peranan penting sebagai sebahagian daripada perniagaan mereka. Di peringkat nasional dan antarabangsa, kami mengiringi syarikat dalam projek transformasi yang menawarkan penilaian, projek perundingan dan pembangunan serta latihan pengurusan.

Di pandangan kami sebagai 'Sekolah Perniagaan' , penjajaran strategik dan pelaksanaan operasi tidak dapat dipisahkan untuk mencapai kesan yang diinginkan di pasaran. Inilah sebabnya kami melihat semua aktiviti yang secara aktif mengukuhkan transformasi sebagai sebahagian daripada perkhidmatan. Kakitangan syarikat berputar untuk secara aktif mengambil bahagian dalam projek penilaian dan perundingan dan dalam latihan serta projek pemindahan pembangunan, Projek Real Life (RLP), untuk memastikan pelaksanaan kandungan latihan dalam kerja harian mereka. Akibatnya, mereka juga penting untuk membayar balik; ROI pelaburan.

126968_pexels-photo-416405.jpegPixabay / Peksel

Falsafah kami

Perkhidmatan Pertama - Menjadikan perkhidmatan sebagai faktor kejayaan bagi syarikat adalah falsafah ISS kami. Dengan berbuat demikian, kami menyokong pelanggan kami dalam orientasi strategik mereka ke arah pasaran masa depan mereka dan dalam pembangunan organisasi dan kakitangan konkrit.

Di ISS, kami memahami perkhidmatan sebagai interaksi antara pembekal dan pelanggan yang bertujuan menjana nilai tambahan untuk semua orang yang terlibat.

Mengapa ISS?

Tumpuannya yang jelas mengenai pengurusan perkhidmatan sebagai pemandu untuk pembangunan korporat menjadikan ISS salah satu institusi terkemuka di kawasan ini.

Kejayaan Taktikal dan Kemampanan Strategik: Kemahiran Perkhidmatan

Bagi sesiapa yang menjalankan perniagaan perkhidmatan tuan dengan sempurna, sama ada di meja bantuan atau sebagai CEO, ia bukan sekadar latihan mental. Mereka berfikir dan merasakan perkhidmatan, menggunakan kemahiran analisis dan kualiti emosi. Sebagai gabungan, kemahiran perkhidmatan ini saling melengkapi untuk membuat pasukan yang tak terkalahkan.

Pengalaman, Kecekapan dan Orientasi Pelanggan

Untuk mencapai kecemerlangan perkhidmatan, syarikat mesti terlebih dahulu menjelaskan status quonya dari segi perkhidmatan:
Bagaimanakah saya melaksanakan dengan perkhidmatan saya? Pada tahap perkhidmatan apakah saya? Jika saya hanya membaiki peranti teknikal sebagai sebahagian daripada jaminan, saya hanya memenuhi asas-asasnya. Atau, adakah saya menasihati pelanggan saya walaupun di luar produk saya sendiri berdasarkan pengetahuan saya mengenai industri ini?

Sekiranya kita berbuat demikian, kita bercakap tentang nilai tambah yang bebas daripada produk. Ini menjadikan perkhidmatan berasaskan pengetahuan dan menjana nilai dari pengetahuan dan pendidikan.

Pelbagai kandungan dan format yang luas

Model kecekapan khidmat adalah kerangka orientasi, panduan dan perspektif untuk pekerja serta eksekutif dalam strategi harian mereka untuk mengatasi kekuatan, kelemahan, norma dan nilai. Kecekapan individu timbul daripada pemacu perniagaan dalaman - ini adalah topik yang mempunyai kesan yang signifikan terhadap masa depan syarikat.

126969_pexels-photo-70292.jpegTim Gouw / Peksel

Proses Transformasi dengan ISS

Kecekapan emosi dapat mewujudkan hubungan yang erat dengan pelanggan - menunjukkan empati, membina kedekatan, memperoleh keyakinan. Kemahiran ahli membolehkan kami memahami perniagaan pelanggan, menggunakan alat dengan kecekapan metodologi dan untuk membangunkan penyelesaian perkhidmatan yang cekap.

Dengan pandangan ekonomi keseluruhan perniagaan , perkhidmatan mencipta nilai untuk syarikat dan pelanggan anda sendiri: keuntungan dan faedah pelanggan.

Sekolah Perniagaan ISS - Pembangunan Profesional yang Diperakui

Kami adalah ahli persatuan latihan maju Weiterbildung Hamburg eV dan telah komited kepada standard kualiti. Sekolah Perniagaan ISS komited untuk mematuhi piawaian kualiti Weiterbildung Hamburg eV dan membuat piawaian ini tersedia secara terbuka. Meterai 'institusi pendidikan berterusan' dianugerahkan kepada syarikat-syarikat yang menjalani prosedur ujian dan mengambil bahagian dalam audit di tempat yang tetap.

Kualiti Latihan

Piawaian kualiti menjamin orientasi pelanggan, keadaan telus dan adil serta format pembelajaran moden dan dewasa untuk peserta dalam latihan profesional. Di samping itu, kami menawarkan perkhidmatan perlindungan peserta percuma: mana-mana pelajar yang menghadapi masalah atau soalan dalam latihan mereka ditawarkan peluang untuk menggunakan perkhidmatan kaunseling konflik Weiterbildung Hamburg - sebagai tambahan kepada peluang untuk menangani sebarang isu secara langsung dengan ISS .

Selama lebih dari 20 tahun, Weiterbildung Hamburg eV dan persetujuan meterai ini telah berdiri untuk jaminan kualiti dan perlindungan peserta untuk organisasi latihan profesional di Hamburg.

Lokasi

Hamburg

Alamat
Dorotheenstraße,29A
22301 Hamburg, Hamburg, Jerman